דל מסתערת על שוק הטאבלטים: השיקה ארבעה מכשירים לאנדרואיד וחלונות פון

מחשבי הלוח החדשים מבוססים על Bay Trail, מערכת העל שבב החדשה של אינטל, בגרסת ארבע הליבות שלה ● הם עתידים להגיע לשוק במהלך החודש הקרוב

דל (Dell) "מפציצה" עם ארבעה טאבלטים חדשים: זמן קצר אחרי שהודיעה בכנס IDF האחרון כי היא חוזרת לשוק הטאבלטים ומחייה את המותג Venue, היא השיקה בסוף השבוע שני מכשירים מבוססי חלונות פון 8.1 (Windows Phone 8.1) ושניים המבוססים על אנדרואיד 4.2.2 (Android 4.2.2). כל ארבעת המכשירים מבוססים על Bay Trail, מערכת העל שבב החדשה של אינטל (Intel), בגרסת ארבע הליבות שלה.

אחד הטאבלטים החדשים שמבוסס על חלונות פון הוא ה-Venue 8 Pro. המכשיר מגיע עם מסך IPS בגודל 8 אינץ' וברזולוציה של 1,280×800 פיקסלים, תומך בשימוש בחרט (עט אלקטרונית) ומוצע עם 32 או 64 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון פנימי ו-2 ג'יגה-בייט זיכרון RAM. כמו כן, הוא כולל את חריץ ההרחבה microSD. המכשיר אמור להגיע לשוק ב-18 בחודש זה ומחירו ההתחלתי עתיד לעמוד על 300 דולרים.

ה-Venue 11 Pro מבוסס אף הוא על מערכת ההפעלה של מיקרוסופט (Microsoft). הוא מגיע עם מסך IPS בגודל 10.8 אינץ' וברזולוציית HD מלאה. מעבר ל-Bay TRail, יוכלו הרוכשים של המכשיר לבחור גם במעבדי Core i3 ו-Core i5 ממשפחת ה-האסוול (Haswell). הטאבלט החדש כולל 2 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה, שניתנים להרחבה עד 8 ג'יגה-בייט, 32 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון פנימי, שניתנים להרחבה עד 256 ג'יגה-בייט, יציאת USB 3.0, חיבור HDMI וחריץ microSD. הוא כולל גם תמיכה ב-Wi-Di וב-NFC, וסוללה שאמורה להספיק לעד 11 שעות עבודה. יצוין שניתן להוציא את הסוללה של המכשיר בקלות ולהחליפה באחרת. ה-Venue 11 Pro אמור להגיע לשוק ב-7 בנובמבר עם מחיר התחלתי של 500 דולרים.

שני מכשירי האנדרואיד אמורים גם הם להגיע לשוק ב-18 באוקטובר. ה-Venue 7 וה-Venue 8 יגיעו עם מסכי IPS ברזולוציה של 1,280×800 פיקסלים, עם מערכת העל שבב Atom Z2580 במהירות 2 ג'יגה-הרץ. יש להם 16 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון, עם אפשרות הרחבה ל-32 במקרה של ה-Venue 8, ותמיכה בגרסת Wi-Fi בלבד, לצד גרסה שמציעה גם תמיכה ב-LTE.

כאמור, הטאבלטים הללו מבוססים על אנדרואיד 4.2.2, אבל ב-דל מבטיחים שהם יעדכנו את מערכת ההפעלה לאנדרואיד 4.4 (KitKat) בהזדמנות האפשרית הראשונה. מחיר המכשירים, בתצורה הבסיסית, יעמוד על 150 ו-180 דולרים, בהתאמה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים