תוכן שיווקי

עופר מילבסקי, SAP ישראל: "ארגוני SME יכולים לבצע כיום בפשטות יחסית את מה שחלמו עליו וראו בעבר בארגונים הגדולים"

06/10/2013 16:43

מאת הילל יוסף

"ארגוני SME יכולים לבצע כיום בפשטות יחסית, את מה שחלמו עליו וראו בעבר בארגונים הגדולים יותר, ולהטמיע מערכות ERP בפשטות ובקלות", כך אמר עופר מילבסקי, מנהל קבוצת ה-Presale ב-SAP ישראל.

מילבסקי התראיין לאנשים ומחשבים לקראת אירוע השקת מועדון C3 Me של אנשים ומחשבים שייערך במלון כרמים בירושלים בשבוע הבא, במסגרתו ייחשפו מנמ"רים בכירים לפתרונות  החדשים מבית SAP לארגוני ME וליכולות האינטגרציה של NESS למערכות אלו.

לדברי מילבסקי, "אסטרטגיית סאפ מיועדת גם לארגוני SME, והיא מרוכזת סביב חמישה עמודי תווך מרכזיים: יישומים ארגוניים, אנליטיקה ובינה עסקית, מובייל, ענן ודטה בייס וטכנולוגיות. אלה מספקים מענה ייחודי לארגוני SME. כדוגמה ניתן לראות יישומי ענן הכוללים הן טכנולוגיות והן פתרונות ותהליכים, אשר מספקים יכולות ייחודיות ותשתית איתנה לחדשנות ארגונית כגון Social CRM, HANA בענן ועוד".

ארגוני SME, אמר, "יכולים לבצע כיום בפשטות יחסית את מה שחלמו עליו וראו בעבר בארגונים הגדולים יותר. מעבר לכך, ישנם גם יתרונות פיננסיים, המאפשרים מימוש והפעלה נוחים יותר ובעלי סיכון נמוך משמעותית. כל זאת, תוך שמירה על מודל התמיכה האיכותי לכלל לקוחות סאפ".

כמו כן, ציין מילבסקי, "סאפ מספקת לשותפיה ולקוחותיה את המודל החדש לייצר ענן מקומי (MCaaS) עם פתרונות סאפ המנוהלים בדטה סנטר מקומי. הפוטנציאל העסקי לארגוני SME הוא עצום מכיוון שמודל זה מאפשר לארגוני SME לפתח גמישות גבוהה ולמקד משאבים ביצירת היתרון התחרותי".

"סאפ מבינה שארגונים נמצאים בתהליכי ייעול מתמיד תוך שאיפה להגדלת הפריון והרווחיות", אמר מילבסקי, "כדי לאפשר זאת, סאפ  מממשת את הרכישות האחרונות כגון Right Hemisphere ו-SuccessFactors, בהן היא מביאה תהליכים וטכנולוגיות שארוזים במודלים שונים, כדי לאפשר ללקוחות SME לקבל תמונה ברורה של אסטרטגיית ה-IT של הארגון, כיצד היא משרתת את הצורך העסקי אל מול ההוצאות המתוכננות".

בשנים האחרונות, ציין, "סאפ פיתחה מודל חדשני ליישום, שמטרתו להבהיר את הנעלמים המרכזיים בתהליכי יישום. סאפ הבינה שארגונים, ובתוכם ארגוני SME מקיימים מאמץ מתמיד לצמצום עלויות, זמני יישום וסיכון בפרויקטים. גופי השירותים של סאפ יצרו את גישת ה-Advanced Delivery Model, המספקת שירותים מתקדמים לכל אורך מחזור חיי הפרויקט. אלה משלבים בפרויקט ידע וניסיון מהעולם בנקודות זמן רלוונטיות, על מנת להאיץ ולצמצם סיכון ביישום. בהקשר זה סאפ מציעה שירות שנקרא RDS (ר"ת Rapid Deployment Solution) לפיו היא מתחייבת על  תכולות, עלויות ולוחות זמנים קצרים ללקוח. זוהי חבילה מסודרת, יעילה, מהירה וזולה יותר, הקיימת כמעט לכל פתרון שיש לסאפ להציע. שותפינו מכירים את החבילות ויכולים ליישמן ללא צורך במעורבות של סאפ".

לסאפ, אמר, "יש מכון ואוניברסיטת מחקר בגרמניה, מכון האסו פלטנר למחקר. בעזרת מתודולוגיית Design Thinking שפותחה שם, אנחנו מסייעים ללקוחות לענות על שאלות עסקיות מהותיות. היא מאפשרת ללקוחות שלנו לבנות ולהכין את עצמם באופן שבו האסטרטגיה העסקית מובילה את הדיון וממנה למד גוף ה-IT כיצד להיערך למימוש ותמיכה באסטרטגיה זו. התהליך ממקד את המשתתפים בלקוח של הלקוח ומשם נעשה תהליך של 'רוורס אנג'ינירינג' וגוזרים לאחור את הצרכים של ה-IT לשנים הבאות".

"ארגוני SME הם ארגונים מאוד דינמיים, הרבה יותר מארגונים גדולים", סיכם מילבסקי, "לכן לתהליך זה יכול להיות ערך מהיר מאד – הן תיאום התוך-ארגוני על מנת להבין מהם אזורי הערך אותם מזהים הגורמים השונים בארגון – וחשוב לא פחות, כיצד לבנות מפת דרכים על מנת להגיע אליהם".

אירועים קרובים