תוכן שיווקי

זה קרה בחודש יוני השנה, כשהודיעה Salesforce.com על רכישת הענק בענן, ExactTarget, ב-2.5 מיליארד דולר

"זו היתה אחת ההכרזות הגדולות והמשמעותיות של Salesforce.com בשנה זו ולשוק היה ברור כי רכישת הענק הזו של Salesforce.com מעידה על עליית מדרגה בחשיבות של Online Marketing בתהליך העסקי", כך אמרה עינת צור-שיין על רכישת ExactTarget על ידי Salesforce.com

06/10/2013 17:47

מארק בניוף, מנכ"ל Salesforce.com, מעורה היטב בתעשייה הבינלאומית, וגם הוא, כמו גרטנר, מבין שיותר ויותר תקציבי IT עוברים לסמנכ"לי השיווק ל-CMO's: "הרכישה העצימה את הפתרון שנותנת Salesforce.com בתחום השיווק MarketingCloud, זאת לאחר הרכישות הקודמות של Radian6 ו-BuddyMedia בשנה עברה". בהמשך להכרזה של מארק בניוף, יו"ר ומנכ"ל Salesforce.com אמר כי החברה מתמקדת בדבר אחד עיקרי: "לעזור ללקוחות שלה לתקשר עם לקוחות שלהם בדרך שונה לגמרי".

מי שמקשיב לבניוף לכל אורך הדרך שומע ממנו כי כדי לעשות את זה צריך להיות מספר אחד בתחום ה-CRM. בניוף צוטט אז: "Salesforce.com כבר נמצאת במקום ה-1 בתחום המכירות, במקום ה-1 ב-Service, ועכשיו היא מתכוונת להיות מספר 1 ב-Marketing. זהו למעשה השילוב המושלם המאפשר להיות מספר 1בשוק".

בנצי ברנדס, מנכ"ל משותף ב-ServiceWise"כמי שקורא את השוק ומקשיב ללקוחותיו, מבין בניוף כי לקוחותיה של החברה רוצים את נוכחותה של Salesforce.com בתחום ה-Online Marketing. זה כולל e-mail marketing וכן digital marketing ו-Mobile marketing, הן לארגוני B2B והן לארגוני B2C". עינת צור-שיין מוסיפה: "ServiceWise זיהתה אף היא את המגמה הזו כבר לפני יותר משנה ובהתאם לכך כבר מספקת שירותי ייעוץ בתחום ה-Marketing Automation לעשרות חברות בישראל, שנהנות מהערך המוסף של הפתרונות".

בוועידה השנתית TLVForce 2013 שתתקיים ב-21 באוקטובר במלון ליאונרדו סיטי טאואר, יציגו מספר נציגי חברות פתרונות בתחום ה-Marketing Automation והערך המוסף שלהם לתהליך העסקי.

חברת ServiceWise יישומים עסקיים בע"מ מספקת שירותי ייעוץ ויישום בתחום ה-CRM, לניהול קשרי לקוחות ומערך השירות בארגון. לחברה, שותפת זהב של חברת Salesforce.com בישראל, מובילת קטגוריית SaaS CRM בעולם, ניסיון רב בהטמעת המערכת בארגונים בכל סדר גודל. בין לקוחותיה חברות מתחומים מגוונים במשק לרבות היי-טק וכן ארגונים ללא כוונת רווח.

המערכת של Salesforce.com, שהוקמה ב-1999 ונסחרת בבורסת NYSE, הינה מערכת מבוססת web במודל Software-as-a-Service, ומיושמת ע"י מומחי החברה בהתאמה לאופי פעילותו של הלקוח. מערכת זו משמשת את שדרת הניהול, המכירות, השיווק ונציגי השירות ומספקת להם מגוון גדול של כלים המאפשר לבצע את כל התהליכים העסקיים בתחום זה. ל-Salesforce.com מעל 12,5000 לקוחות ברחבי העולם.

אירועים קרובים