בקרוב באינסטגרם: צילומים וסרטונים פרסומיים – למשתמשים בארצות הברית

הפרסומות חודרות גם לאפליקציית התמונות הפופולרית, שמשתמשיה נהנו עד כה מהעדרן ● באינסטגרם מודעים לכך שמדובר בשינוי משמעותי ומבטיחים שישלבו את הפרסום "בקצב איטי"

חדה ומפורטת. אינסטגרם

אין ארוחות חינם: המשתמשים באפליקציית התמונות החינמית אינסטגרם (Instagram), שעד כה נהנו משירות נקי מפרסום, ייאלצו להתחיל לסבול בקרוב מההודעות. לפי שעה, הן יוכנסו רק בארצות הברית.

בהודעה שפורסמה בבלוג הרשמי של אינסטגרם נכתב כי "בחודשים הקרובים, אם אתם מתגוררים בארצות הברית, תיתקלו מדי פעם במודעות בין העדכונים. בין התמונות והסרטונים שלכם יופיעו גם כאלה של חברות שלא נרשמתם לעדכונים שלהן". על פי אנשי האפליקציה, "ברור לנו שמדובר בחידוש שצריך להסתגל אליו, ומשום כך נתחיל בקצב איטי. בתחילה נתמקד במספר מצומצם של תמונות מרהיבות וסרטונים באיכות גבוהה מקומץ מותגים שפועלים כבר כחברים חשובים בקהילה שלנו".

אינסטגרם החלה להכשיר את הקרקע לפרסום כבר לפני תשעה חודשים, במסגרת העדכון של תנאי השירות. בעקבות המחאה שהתעוררה בזמנו נאלץ מייסד האפליקציה, קווין סיסטרום, להבהיר כי התכנים של המשתמשים יישארו בבעלותם – הבהרה שבאינסטגרם שבו וחזרו עליה בהודעה הנוכחית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים