אנריקה לורס, HP: "מחלקת ה-IT מאבדת את כוחה בארגון"

"אם לפני חמש שנים, המנמ"רים הם אלה בארגון שקיבלו את ההחלטות בתחום המיחשוב, מאז הם איבדו את השליטה על המערכות וההתקנים בהם נעשה שימוש בארגון", אמר לורס, סגן נשיא ומנהל קבוצת ההדפסה והמערכות האישיות של החברה ● לדבריו, HP ערה לשינויים בסביבת העבודה ולצרכים העולים מהם, וכתוצאה מכך משנה את תכנון המוצרים שלה

07/10/2013 11:08

"לפני חמש שנים, החלטות בתחום המיחשוב בארגון התקבלו על ידי המנמ"רים והם אלה שהורו אילו בעיות לפתור ובאילו אמצעים. מאז הם איבדו את השליטה על המערכות וההתקנים בהם נעשה שימוש בארגון", כך אמר אנריקה לורס, סגן נשיא ומנהל קבוצת ההדפסה והמערכות האישיות של HP. לורס דיבר באירוע השקת סדרות ודגמים חדשים של פתרונות הדפסה, מחשבים ניידים וטאבלטים למגזרים הצרכני והעסקי, שערכה החברה בברצלונה.

לדבריו, "קיים בארגונים מתח רב, שנובע מהצורך מחד לתת חופש לעובדים ולאפשר להם להשתמש בטכנולוגיות והתקנים מתקדמים בסביבת העבודה ומאידך לא להתפשר על רמת אבטחת המערכות והמידע בארגונים". הוא התייחס למגמת ה-BYOD ואמר: "עובדים עושים שימוש בביתם במכשירים חדשים ומדליקים בעוד שבסביבת העבודה יש ניסיון למנוע מהם שימוש באותם מכשירים".

"סביבת העבודה עוברת שינויים משמעותיים ומקבלי החלטות נדרשים למצוא דרכים להסתגל לשינויים אם ברצונם לשמור על ארגון איכותי, זריז ותחרותי", הוסיף לורס. "בעבר, סביבת העבודה הייתה המשרד ואילו כיום היא נמצאת גם במטבח בבית, במכונית או בבית הקפה שבפינת הרחוב. מעבר לכך, הגבולות בין העבודה לחיים האישיים לא מובחנים באופן ברור. אם בעבר הלא כל כך רחוק אנשים שהו בעבודה מ-08:00 עד 18:00 וכשחזרו הביתה עסקו בענייניהם האישיים, כיום, שעות העבודה גמישות ולעיתים לא רציפות".

"אנחנו לוקחים בחשבון דרישות של משתמשי הקצה אבל לא זונחים את האבטחה". הכנס של HP בברצלונה

הוא הוסיף כי HP ערה לשינויים בסביבת העבודה ולצרכים העולים מהם, וכתוצאה מכך משנה את תכנון המוצרים שלה. "אם בעבר תכננו את המוצרים שלנו מתוך רצון לתת מענה לדרישות שעלו ממחלקת ה-IT בארגון, כיום אנחנו מאזנים בתכנון הפתרונות ולוקחים בחשבון דרישות של משתמשי הקצה, כמו התקנים ניידים קלים ועיצוב מושך. בה בעת, אנחנו לא זונחים נושאים כמו האבטחה, שהופכת לנושא קריטי. המספר הרב של ההתקנים המקושרים לארגון הופך את ההתמודדות עם נושאים כמו ההגנה על המידע, זהות המשתמש וזהות ההתקנים לאתגר עצום עבור מחלקת ה-IT בארגון. עבורנו מדובר בהזדמנות אדירה לתת מענה ולסייע בהתמודדות מוצלחת עם שינויים אלה", ציין.

לורס אמר ש-HP ביצעה שיפורים ביכולת הגישה לרכיבים של חלק מהמחשבים הניידים שהשיקה בברצלונה, באמצעות פירוק קל יותר של מכסה הגחון. הוא הציג פתרון שמאפשר הפחתה של רמות החום במחשב, באמצעות ניתובו למקום בו הוא מקורר ומנוטרל. עוד הוא ציין כי המקלדות של הניידים החדשים עמידות בפני מים ובמקרה שנוזל ניגר עליהן, הוא מנותב לערוץ מיוחד במחשב ומשם החוצה, מבלי שייגרם כל נזק.

בהמשך הציג לורס שלושה פתרונות אבטחה שכלולים בחלק מהמכשירים: יכולת HP Sure Start, ששולבה בסדרת HP ElitBook 800 ומאפשרת שיקום אוטומטי, בתוך כחצי דקה, של מערכות שקרסו עקב מתקפה על ה-BIOS; טכנולוגיה שמאפשרת הגבלת גישה של אנשים למידע על ידי הגדרה מראש; ופתרון אותנטיקציה בשם Security Jacket, שעונה על הצורך בהגנה על הזהות. הפתרון כולל קורא כרטיסים, תאימות לפתרונות הצפנה מגוונים ואפשרות לקרוא טביעות אצבע.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים