Innova FY100: פנס שלא רק מאיר

ייעודו המרכזי של ה-Innova FY100 הוא אמנם להאיר, אבל מדובר בגאדג'ט שמשמש להרבה מעבר ● הוא מאפשר, למשל, לשוחח ולהשמיע מוזיקה, ובכך לשדרג את הטיול או הקמפינג

בימים שקדמו לעידן הטלפונים הסלולריים, שנים לפני העידן של היום, שבו כל iPhone או גלקסי (Galaxy) שיוצא מעורר התלהבות רבה, אחד הגאדג'טים הפופולריים היה אולר שוויצרי, שניתן היה לשלוף ממנו דברים נוספים מלבד הלהב החד. האולר הזה שימש גם כמקצץ ציפורניים או מברג זעיר, למשל. מדובר היה בחפץ מאוד שימושי, ששימש ציוד חובה בכל טיול או קמפינג.

האולר הזה יכול היה להיות שימושי גם בימינו, אולם רצה הגורל והוא נעלם, או לפחות הועם זוהרו עד מאוד. הסיבה לכך, כנראה, היא שהתקדמנו מאוד משנות ה-70 וה-80, אז היו ימי הזוהר של האולר שהוא לא רק אולר, והופיעו במקומו גאדג'טים רב תכליתיים שמתאימים יותר לעולם של המאה ה-21. אחד מהם הוא הפנס הרב תכליתי Innova FY100, שמפיצה בארץ גטר טק.

הפנס מציע שלושה מצבי עבודה להפצת אור: חזק, חלש ומהבהב. ההפעלה ובחירת המצב נעשות באמצעות הכפתור Light, שממוקם בלוח הבקרה הקטן בחלק העליון של המכשיר.

אולם, כאמור, ה-Innova FY100 הוא ממש לא רק פנס. הוא גם התקן בלוטות' (Bluetooth) לכל דבר, שמאפשר להתחבר לטלפון החכם על מנת לקיים שיחות ולהשמיע את המוזיקה השמורה במכשיר. הפנס מכיל שני רמקולים – ראשי ובס – בעוצמת קול שמפתיעה לטובה, במיוחד ההיענות של וופר הבס. העוצמה המקסימלית של הקול בגאדג'ט החדש חזקה מאוד, הצלילים הבוקעים ממנו בדרך כלל איכותיים ונקיים והבס מדויק. בחירת השירים אמנם נעשית באמצעות הטלפון, אך המעבר ביניהם נעשה באמצעות לוח הבקרה של הפנס, כל עוד המרחק בין שני ההתקנים לא עולה על 10 מטרים.

יצוין כי הפנס-לא-רק-פנס הזה משמש גם דיבורית בלוטות' לכל דבר ועניין. אמנם, במקרה הזה עוצמת הרמקול נמוכה יותר, אבל בדרך כלל השמע היה נקי לחלוטין, כולל בצד השני. לא נתקלתי בתופעות מוכרות שמופיעות לעתים בשימוש באוזניות בלוטות', כגון רעשי רקע חזקים או טון מהדהד, שגורם להרגשה כאילו מדברים בתוך חדר קטן וסגור.

ההצמדה של הגאדג'ט לטלפון פשוטה. כל מה שצריך לעשות הוא ללחוץ חזק על הכפתור Mode, לשמוע את הגאדג'ט אומר "בלוטות'", לראות שנורית ההפעלה מהבהבת בכחול ולאחר הפעלת הבלוטות', לחפש אותו באמצעות הטלפון. מדובר בתהליך שאורכו מספר שניות בודדות.

המכשיר יודע להשמיע מוזיקה גם מכרטיס microSD שניתן להכניס לתוכו בעזרת חריץ שנמצא בצידו הימני, ואם לא רוצים להפריע לסביבה, אפשר לחבר אליו אוזניות.

תכונה אחרת של המכשיר משמשת להגנה עצמית ניידת. לחיצה על הכפתור Alarm גורמת להשמעת אזעקה בעוצמה מחרישת אוזניים ממש, שלא מפסיקה עד שלוחצים על כפתור השמעת/הפסקת המוזיקה. מלחיץ ביותר.

ה-Innova FY100 מגיע עם סוללת 1,000mAh נטענת, שמספקת לו זמן עבודה ממושך למדי, כל עוד לא משאירים את עוצמת הקול בעת נגינת המוזיקה על הרמה הגבוהה ביותר. אפשר גם להוסיף לו מתקן נשיאה לאופניים בעלות של 39 שקלים.

לסיכום, מדובר בגאדג'ט נחמד לאנשים שיוצאים לטיול – בשטח או בשכונה, במיוחד מאחר שהוא זמין בכמה צבעים. הבעיה שלו היא אחת: תג מחיר מאוד גבוה – 299 שקלים. מעבר לכך הוא מספק בדיוק את מה שהוא מציע, ובאיכות לא רעה.

ציון: 76

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים