סקר: כרבע מהסטודנטים מחזיקים בסמארטפון, מחשב נייד וטאבלט ביחד

80% מהסטודנטים בישראל משתמשים בו זמנית בסמארטפון ובטאבלט, והלפטופ מהווה עבורם אחד ממכשירי הלימוד העיקריים - כך עולה מסקר שנערך לקראת פתיחת שנת הלימודים האקדמית ● עוד מראה הסקר כי רבים מהם אוהבים להשתמש ב-iPad, לגלוש בפייסבוק ולצפות בסרטונים בזמני ההרצאות

סקר חדש מראה עד כמה הסטודנטים הישראלים טכנולוגיים ומסתגלים לעולם המדיה החברתית: כרבע מהם מחזיקים בסמארטפון, טאבלט ולפטופ גם יחד; 80% מבעלי הטאבלטים משתמשים באותו הזמן בו ובסמארטפון שלהם; ואחוז דומה נכנס לפייסבוק (Facebook) ולרשתות חברתיות אחרות במהלך השיעור. עוד מעלה הסקר כי מחשב הלוח המועדף על הסטודנטים בארץ הוא iPad עם 50%, לפני סמסונג גלקסי טאב (Samsung Galaxy Tab) עם 38% ואסוס (Asus).

הסקר, בהזמנתה של פלאפון, נערך באינטרנט בסוף ספטמבר על ידי אקספרטו, בקרב 302 סטודנטים לתארים ראשון ושני. עולה ממנו כי ל-90% מהסטודנטים יש לפטופ וכי הוא משמש כאמצעי הלימוד העיקרי עבורם. בנוסף, 40% מתכוונים לרכוש לפטופ חדש לקראת פתיחת שנת הלימודים האקדמית. כמעט כל הסטודנטים מחזיקים במכשיר סלולרי, כאשר ל-86% מהם יש סמארטפון. סטודנטים בגילאי 25 ומעלה נוטים להחזיק ביותר מכשירים מאשר עמיתיהם הצעירים יותר.

עוד מעלה הסקר כי 70% מהסטודנטים נכנסים במהלך השיעור על מנת להתעדכן באתרי חדשות ו-40% מעדיפים להעביר את ההרצאות בצפייה בסרטונים – ולא בהתרכזות בדברי המרצה.

הסטודנטים נשאלו בנוסף היכן הם גרים: 39% מהם עדיין מתגוררים בבית ו-55% מהסטודנטים הרווקים – במעונות הסטודנטים או בדירות שכורות בקרבת מוסד הלימודים.

נירית בן קיש, מנהלת אגף השיווק בפלאפון, אמרה כי "הסטודנטים הם קהל צעיר ומוביל דעה, ציבור שמאמץ חדשנות ומוטה מחיר. הסקר מראה שהם משתמשים ביותר ויותר מכשירים במקביל, ושהם תופסים מקום רב יותר בחייהם ומהווים עבורם אמצעי חשוב ועיקרי בתקופת הלימודים. מעבר לשימוש החברתי, מדובר בכלי לימודי לכל דבר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים