תוכן שיווקי

יוסי כהן, נס ישראל: "נתמקד בפיתוח פתרונות עבור ארגוני ה-Mid-Size מתוך הבנת הערך העסקי עבורם"

07/10/2013 14:52

מאת הילל יוסף

"בכוונתנו להתמקד בארגוני ה-Mid-Size בשנת 2014 בשל ההבנה של הערך העסקי עבור אותם ארגונים, והיכולת שלנו לספק להם ערך זה", כך אמר יוסי כהן, מנהל חטיבת ה-SAP בנס ישראל.

כהן התראיין לאנשים ומחשבים לקראת אירוע השקת מועדון C3 ME של אנשים ומחשבים שייערך במלון כרמים בירושלים השבוע, במסגרתו ייחשפו מנמ"רים בכירים לפתרונות  החדשים מבית SAP לארגוני ה-ME וליכולות האינטגרציה של NESS למערכות אלו.

על פי כהן, "אנו מציעים כיום לארגוני ה-Mid-Size מערכות ליבה עם התמחות ב-24 וורטיקליים". הוא ציין כי "ארגונים בסדר גודל, אשר מעוניינים לבצע פרויקטי ליבה כמו ERP, מעוניינים לענות על כמה דרישות עסקיות, כגון: צמצום עלויות, עמידה בלוח זמנים קצר והפחתת הסיכונים הטמונים במהלך מימוש הפרויקט. כל זאת, תוך מימוש דומה ככל האפשר של אופן ההטמעה בזכות פרויקטים דומים שנעשו בחברות דומות (Best Practices) ובאותו מגזר שוק שבו הן פועלות. ולטובת כך פיתחנו פתרונות לגופי השכלה גבוהה וחינוך, לתעשיית הכימיקלים, לעולם התשתיות, האנרגיה, תאגידי המים, הפיננסים, הרשויות המוניציפאליות ועוד".

פעילות ה-SAP בנס, אמר כהן, "כוללת מאות מומחי SAP בעלי ניסיון רב, בקשת שלמה של טכנולוגיות עם התמחות ורטיקלית, כמו גם מומחיות בפרויקטים בחברות מסדר גודל בינוני". לדבריו, "לנס יש יותר מ-500 מומחי סאפ בתחומים השונים – החל מיישום וניהול פרויקטי ERP/CRM, UX, בדיקות הדרכות, BI/ BO ועוד. חיבור כל הידע העצום הזה שנצבר בארץ ובעולם, עם המתודולוגיה שפיתחנו לתחום, מניב ערך טכנולוגי ותפעולי לארגוני ה-Mid-Size. אנו מתחייבים להחזר השקעה מהיר, כאשר תהליך ההטמעה אורך שבועות. באמצעות כלים חדשניים מבית SAP כדוגמת RDS (ר"ת Rapid Deployment solutions), אנו מסוגלים לעשות פרויקטים ממועטי סיכון בעלות נמוכה ובלוח זמנים קצר".

נס, אמר כהן, "הובילה את ביצוע מירב יישום והטמעת פרויקטי ה-ERP בקרב ארגוני ה-Enterprise אצל לקוחות רבים במגזר הציבורי, התעשייה והפיננסים. המובילות שלנו בפעילות ה-SAP טמונה בעובדה כי פעלנו והשקענו בלימוד וביצוע פרויקטי ליבה, המחייבים ידע מעמיק בתהליכים העסקיים והשירותיים של הלקוח".

כהן מוסיף: "למעשה, כיום בזכות כל הידע הזה וההבנה העסקית המעמיקה במגוון המגזרים, אנו מעמידים פתרון מקצה לקצה ליישום פרויקטים דומים גם בקרב ארגוני ה-Mid-Size תוך הבנה שלמה של הצרכים והאתגרים העומדים בפניהם".

באחרונה, אמר כהן, "השקנו מודל אופטימאלי של 'לשכת שירות'. לאור הניסיון בתחזוקה ופיתוח מערכות SAP לאורך שנים עבור לקוחותינו והבנה עמוקה של תהליכים אלו, הקמנו בנס לשכת שירות לטובת מתן שירותי תחזוקה, פיתוח ותמיכה עבור לקוחות ה-SAP".

מודל לשכת השירות, ציין כהן, "מאפשר לחברות וארגונים קטנים ובינוניים להשתמש בטכנולוגיה איכותית ומובילה בעולם ובמקביל ליהנות מגמישות עסקית מרבית. המודל מציע שירות לכלל המודולים והתהליכים שהארגון משתמש בהם תוך הגדרת רמת שירות (SLA)".

לדבריו, "לשכת השירות מציעה פתרון לנושאים שונים, דוגמת תחזוקה, תקלות, חבילות עבודה לשינויים ותוספות וביצוע פרויקטים במחיר קבוע. המודל מאפשר חסכון משמעותי בעלויות תחזוקת המערכות ובנוסף, מחויבות לרמת שירות ולמענה של תוספות בהתאם לצרכים המשתנים של הלקוח. כערך מוסף, אנו מעמידים לטובת לקוחות לשכת השירות שירותי מומחה רוחביים להתייעצות ולאסקלציה לפי צורכי הלקוח המשתנים".

כהן סיכם בציינו כי "נס היא הגוף היחיד שמאגד כיום פתרון  שלם מקצה לקצה, לכלל עולמות SAP – הן לארגונים גדולים והן לחברות בסדר גודל בינוני".

אירועים קרובים