תוכן שיווקי

קורס בניית אסטרטגיית Mobile ארגונית – הלכה למעשה

אנשים ומחשבים וג'ון ברייס מכללת היי-טק גאים לפתוח את מחזור 2 בגרסה החדשה של 'סדנאות 4X4 פלטינום', ב-12.12

07/10/2013 15:52
אילן אלתר, מנכ"ל אלתרנט

אפליקציות ה-Mobile הן האינטרנט החדש – כוחן של אפליקציות עולה על חשבון כוחו של ה-WEB המסורתי. את השפעתה של מהפכת ה-Mobile, הנמצאת כבר כאן, אנו רואים בכל תחומי חיינו. העברת ארגון לערוץ Mobile דורשת יידע והיערכות מיוחדת של מחלקות השיווק ומערכות המידע בארגון ועבודת צוות ביניהן.

על פעילות ה-Mobile של הארגון להיות מוכוונת הגדלת הכנסות הארגון מלקוחות והקטנת הוצאותיו. בנוסף, פעילות זו צריכה להיות מוכוונת גם כלפי העובדים וספקיו הפנימיים והחיצוניים. על מערכות המידע הארגוניות, הנפתחות לסיכונים ולטכנולוגיות שמנהלי מערכות המידע לא הכירו עד כה, להיות מותאמות גם כן למהפכת ה-Mobile.

מטרות הסדנא:
• הנחלת הידע הנדרש לארגון כדי להקים ערוץ Mobile אפקטיבי יעיל, המאפשר הגדלת הכנסות, צמיחה והתרחבות לאורך זמן.
• בניית תהליך מעבר הארגון לעולם ה-Mobile – תהליך שיווקי וטכנולוגי.
• תכנון ערוץ Mobile אפקטיבי בהיבט העסקי, השיווקי והטכנולוגי.
• היכרות עם טכנולוגיות ופלטפורמות המידע בעולם ה-Mobile.
• היכרות עם האתגרים והסיכונים הכרוכים בכניסה לעולם ה-Mobile ודרכי ההתמודדות איתם.

יתרונות הסדנא:
הסדנא תציג נושא ה-Mobile על כל היבטי: התפיסה, היישומים, הטכנולוגיות התומכות, המודלים העסקיים. עוד תכלול הסדנא הרצאות פרונטאליות המשולבות בהצגת מחקרים ודוגמאות ובתכנון מעשי של ערוץ Mobile לארגון.

מנחה ראשי בסדנא:
אילן אלתר, מנכ"ל ובעלים AlterNet, יהיה המנח הראשי. לדבריו, אנו נמצאים בעיצומו של השלב השני במהפכת ה-Mobility, במסגרתה הארגונים מבינים שלקוחותיהם זונחים את הגלישה באתרי האינטרנט, הנמצאת בתהליך ירידה, לטובת שימוש ביישומים סלולריים. הארגונים, שנדרשים להגדיל את הכנסותיהם ולהקטין את הוצאות התפעול, חייבים לקחת חלק פעיל במהפכה זו ואף להוביל אותה.

קהל יעד
•    אנשי שיווק – בכירים בתחומי השיווק, מקבלי החלטות המעורבים בפעילות הדיגיטל של הארגון, מאפייני מוצר – בחברות שמעוניינות לפתח ערוץ Mobile אפקטיבי המגדיל את הכנסות הארגון.
•    אנשי טכנולוגיה – מנהלי IT, מנהלי טכנולוגיה, מהנדסי מערכת, אנשי פיתוח, מנהלי פרויקטים.

על המרצה
מנכ"ל ובעלים של AlterNet, המתמחה בהפיכת רעיון סלולרי למציאות, משלב ייזום הרעיון ובניית מודל ההכנסות, וכלה בהקמת היישומים הסלולריים. בעל ניסיון של מעל ל-10 שנים בהקמת יישומי Mobile אשר הגדילו משמעותית את הכנסות הארגונים.

כיהן כסמנכ"ל מערכות מידע ופיתוח בחברת האינטרנט הסלולרי הראשונה בישראל, בה היה חלק מצוות ההקמה, וכן ניהל פרויקטי מיחשוב ואינטגרציה בהיקפים רחבים בארץ ובעולם. בעל תואר מוסמך מהטכניון.

אירועים קרובים