הוט מובייל: הגענו לנתח שוק של יותר מ-11%

החברה הגישה בקשה למשרד התקשורת להפחית את דמי הרישיון והערבות, בטענה שהיא עומדת בתנאים שקבע המשרד ● אם בקשתה תיענה במלואה, היא לא תצטרך לשלם עוד דמי רישיון והערבות שלה תופחת בכ-600 מיליון שקלים

אילן צחי, מנכ"ל HOT

נתח השוק של הוט מובייל (HOT Mobile) עומד על 11.3% – כך הודיעה היום (ב') החברה. כתוצאה מכך, בהתאם למנגנון שקבע משרד התקשורת, היא מבקשת ממנו להפחית את הערבות ואת דמי הרישיון ששילמה.

המנגנון של משרד התקשורת קובע שדמי הרישיון והערבויות שהופקדו יופחתו אם תגיע החברה לנתח של 7%, לפי הפרמטרים של סך המנויים, סך הדקות היוצאות וסך ההכנסות, בשני מועדי בדיקה – ב-26 בספטמבר השנה ובאותו התאריך ב-2016.

הוט מובייל טוענת, כי היא עומדת בתנאים כבר כעת, בנקודת הבדיקה הראשונה. בבקשתה למשרד התקשורת עותרת החברה להעמיד את דמי הרישיון שלה על 10 מיליון שקלים – הסכום ששילמה עם קבלתו – ולהפחית את סכום הערבות שהפקידה מ-695 מיליון שקלים ל-80 מיליון.

אילן צחי, מנכ"ל החברה, ציין כי "על אף התחרות העזה, הוט מובייל הגיעה לנתח ממוצע של 11.3% משוק הסלולר הפרטי בתוך פחות משנה וחצי מיום ההשקה. החברה צומחת והופכת לגורם משמעותי, שמבטיח שהתחרות תישמר לאורך זמן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים