Edge: Quick Actions – לגשת בקלות לרשימת האפליקציות

היא אמנם לא מספקת פעולות שלא קיימות במכשיר האנדרואיד, אבל אחרי שמתרגלים ל-Edge, רואים שהיא חוסכת שניות יקרות ● אם אתם מפעילים ברקע הרבה אפליקציות, Edge תאפשר לכם לעבור ביניהן במהירות

אפליקציות שנפתחות בהחלקה מצד זה או אחר כדי לספק גישה לאפליקציות אחרות הן אחד התחומים החביבים על המשתמשים והיוצרים לאנדרואיד (Android). לא מזמן כתבתי כאן על Appsi Sidebar, שמספקת תחליף וגישה מהירה למגירת האפליקציות הראשית של מערכת ההפעלה הניידת מבית גוגל (Google). היום אני מציע לכם את Edge: Quick Actions, שלכאורה פועלת באופן דומה מאוד ל-Appsi, אבל מציעה שירות שונה.

המטרה של Edge, שמיועדת לאנדרואיד 4.0.3 ומעלה, היא לספק גישה קלה לרשימת האפליקציות שפועלות באותו רגע במכשיר שלכם. במכשירים מסוימים צריכים לבצע לחיצה ארוכה על כפתור הבית כדי לראות את האפליקציות הפתוחות, וגם זה בצורה של תמונות מסך מוקטנות. ב-Edge, לעומת זאת, כל מה שצריך זה לבצע החלקה שמאלה מקצה המסך (בגרסת ה-Pro אפשר לבחור גם בקצה הימני) ולהעביר את האצבע אל הצלמית של האפליקציה שרוצים לחזור אליה. זה מעבר חלק ואלגנטי הרבה יותר.

מעבר לכך, האפליקציה מאפשרת הפעלה מהירה של מאפיינים שונים של הטלפון, באמצעות שתי שורות של צלמיות שנמצאות מעל ומתחת לרשימת האפליקציות הפעילות ברקע. כך, לדוגמה, ניתן להפעיל/לבטל את ה-Wi-Fi או שירות הנתונים, להדליק/לכבות את הפנס (או, יותר נכון, את לד המבזק של המצלמה), לעבור לשיר הבא אם אפליקציית המוזיקה מופעלת ברקע ועוד.

בגרסת החינם ניתן להציג עד חמש אפליקציות פתוחות ועד שמונה קיצורי דרך למאפיינים של המכשיר. אם רוכשים את גרסת ה-Pro, שעולה 10.99 שקלים, גדל מספר האפליקציות ל-10 ומספר ההגדרות – ל-17. מעבר לכך, אפשרויות השליטה שמוצעות בגרסת ה-Pro רחבות יותר: כפי שהזכרתי לעיל, ניתן לקבוע האם הפתיחה של התפריט תהיה משמאל או מימין, וכן ניתן לשנות את המראה ואת הצבעים של המגירה הנפתחת.

סביבת ההגדרה של Edge פשוטה מאוד. ניתן לבחור האם להשתמש, לדוגמה, בהפעלה חלקה, בה צריך להשאיר את האצבע על המגירה עד לבחירה, או בכך שהיא תישאר פתוחה עד שלוחצים על ה-X שסוגר אותה. כמו כן, אפשר לבחור האם היא תופעל יחד עם הדלקת המכשיר או רק לאחר שהמשתמש יפעיל אותה באופן אקטיבי.

אפשרויות הגדרה אחרות כוללות את קביעת המיקום בו פעולת הגרירה פנימה מהקצה השמאלי של המסך תפעיל את האפליקציה וכן את גובה הפס הרגיש. אפשר לקבוע גם את מידת הרגישות לתפעול. אני בחרתי בגבוהה, שכן מתחת לה, המגירה לפעמים לא נפתחה. בנוסף, אפשר לקבוע אילו ארבעה קיצורי דרך למאפיינים יופיעו בשורה העליונה של האפליקציה ואילו בתחתונה.

Edge: Quick Actions לא מספקת פעולות שלא קיימות במכשיר האנדרואיד גם בלעדיה, אבל אחרי שמתרגלים אליה, רואים שהיא חוסכת שניות יקרות. אם, כמוני, אתם מפעילים ברקע לא מעט אפליקציות, תיהנו מאוד מהאפשרות לעבור במהירות ביניהן, ממש כמו על ידי שימוש בשילוב של Alt+Tab בסביבת חלונות (Windows).

להורדת Edge: Quick Actions לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים