סטיב באלמר לבעלי המניות: "הימים הטובים ביותר של מיקרוסופט עוד לפניה"

המנכ"ל היוצא של הענקית מרדמונד התייחס לביצועי חלונות 8 ושידר מסר מרגיע: "אנו עדיין בתחילתו של המפנה, אך כבר בשנה האחרונה נרשמה התקדמות משמעותית" ● לדבריו, "אנו ערוכים היטב לצמוח ולספק טכנולוגיות שישנו את העולם גם בעתיד הרחוק"

באגרת האחרונה שלו לבעלי המניות כמנכ"ל מיקרוסופט (Microsoft), פירט המנכ"ל סטיב באלמר את ההצלחות שנחלה החברה בשנים האחרונות והבטיח כי זו רק ההתחלה. "לאור ההחלטות שקיבלנו השנה, האסטרטגיה שגיבשנו, המבנה הארגוני שתכננו, העובדים המוכשרים ברמה עולמית והמכשירים והשירותים שאנו יוצרים – אנו ערוכים היטב לצמוח ולספק טכנולוגיות שישנו את העולם גם בעתיד הרחוק", כתב.

ביחס לכיוון החדש שבחרה מיקרוסופט בשנת 2013, שכולל בין היתר את המעבר מחברת תוכנה בלבד לכזו המספקת גם מוצרי חומרה, ציין באלמר כי ההכנסות עלו בשיעור של 6% והסתכמו ב-77.8 מיליארד דולר, וכי החברה החזירה לבעלי המניות סכום כולל של 12.3 מיליארד דולר בדיבידנדים וברכישה מחדש של מניות. עוד הוסיף באלמר כי רכישת החטיבה למכשירים ושירותים של נוקיה (Nokia) הייתה "אירוע מכונן" במהפך שעברה החברה.

"אנו עדיין בתחילתו של המפנה, אך כבר בשנה האחרונה נרשמה התקדמות משמעותית, כאשר השקנו מכשירים ושירותים שצרכנים פרטיים אוהבים וחברות עסקיות צריכות", כתב באלמר במכתב. "הבאנו לעולם את חלונות 8 (Windows 8); סיפקנו חוויית משתמש עקבית במחשבי PC, מחשבי לוח, טלפונים וקונסולות Xbox; והצגנו חידושים משמעותיים ב-Windows Server, ובנוסף גם ב-Windows Azure, Microsoft Dynamics וב-Office 365".

כזכור, בחודש אוגוסט הודיע באלמר על כוונתו לפרוש ממשרת מנכ"ל מיקרוסופט תוך 12 חודשים, והחיפוש אחר מחליף עדיין בעיצומו. "מאז ומתמיד האמנו בטכנולוגיה שקוראת דרור לפוטנציאל האנושי ובמשך יותר משלושים שנה הגעתי מדי בוקר לעבודה כשאני חדור להט. העבודה במיקרוסופט הייתה חוויה מלהיבה – שינינו את העולם ורשמנו הצלחה שוברת שיאים, ואין לי ספק שהימים הטובים ביותר עוד לפנינו", כתב המנכ"ל הפורש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים