תחזית: iPhone 6 יהיה בעל מסך גדול יותר – 4.8 אינצ'ים

אפל צפויה ליישר קו עם אנדרואיד ולהגדיל את המסך של ה-iPhone ב-20% ● האנליסטים חוזים שהמהלך יביא לשורה של שדרוגים, מה שיסייע לאפל, שחווה קשיים עם מכירות ה-5C

נראה שמשתמשי ה-iPhone שכמהים למסך גדול יותר יזכו להגשמת משאלתם בשנה הבאה, אם תתממש תחזיתו של אנליסט מחברת ג'פריס (Jefferies).

לאחר שנפגש בשבוע שעבר עם ספקיות של אפל (Apple) במזרח אסיה פרסם האנליסט פיטר מיסק הודעה למשקיעים בה טען שה-iPhone 6 יהיה בעל מסך של 4.8 אינצ'ים. אם זה אכן יקרה, מדובר בקפיצה משמעותית – של 20% – ממסך ה-4 אינצ'ים בקו מכשירי ה-iPhone הנוכחי של אפל.

מיסק לא ציין את הסיבות לתחזית שלו אבל טען שמידותיו של המסך החדש יגרמו למספר אדיר של שדרוגים. כ-50% ממשלוחי הסמארטפונים ברבעון האחרון היו של מכשירים בעלי מסכים גדולים מ-4 אינצ'ים, בהשוואה ל-20% בלבד ברבעון המקביל בשנה שעברה.

"יש בשווקים כ-85 מיליון מכשירי iPhone שלהערכתנו ישודרגו כשיושק ה-iPhone 6, ככל הנראה בספטמבר 2014. זאת, בתוספת ל-10-5 מיליון משתמשים שדילגו על דגמי 5S ו-5C", כתב מיסק.

עוד הוא ציין כי ה-iPhone 5C, המכשיר ה-"זול" של אפל, רושם מכירות חלשות ולכן, החברה הקטינה את תכנון הייצור שלהם מ-30 מיליון ל-20-15 מיליון מכשירים. לדבריו, דבר זה עשוי לתרום למספר גדול עוד יותר של שדרוגים לדגם ה-iPhone 6.

תחזיתו של מיסק אינה היחידה שמדברת על הגדלת מסך ה-iPhone. ההערכות בשווקים טוענות שה-iPhone איבד נתחי שוק נכבדים לטובת מכשירי האנדרואיד (Android), שמציעים מגוון מכשירים עם מסכים גדולים. אפל, מצדה, הגדילה בשנה שעברה, עם השקת ה-iPhone 5, את המסך מ-3.5 ל-4 אינצ'ים. דומה ש-2014 מתאימה מבחינתה לקפיצה הבאה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים