AppWererabbit: האפליקציה שעוזרת לנהל אפליקציות

ריבוי יישומים במכשיר עלול להכביד על הזיכרון ולהאט את הפעילות שלו ● אפליקציה שמיועדת לאנדרואיד תעזור לכם לטפל בזה, בפרט אם אתם משתמשים בו למטרות מתקדמות יותר מאשר גלישה, קריאת מיילים ושליחת מסרונים

טיפול באפליקציות דורש לא מעט תשומת לב. זה נכון במיוחד עבור מי שמרבה להתקין אפליקציות בכדי לנסות אותן, כמוני לדוגמה, ועבור כמעט כל אחד שמשתמש בטלפון החכם שלו למטרות מתקדמות יותר מאשר גלישה, קריאת מיילים ושליחת מסרונים. לפעולות הללו מספיקות בדרך כלל אפליקציות ברירת המחדל שמגיעות עם המערכת.

גם אם הטלפון או הטאבלט שלכם שמבוסס על אנדרואיד (Android) משמש אתכם, מעבר לאותם דברים בסיסיים, בעיקר למשחקים, ייתכן שעד מהרה תגלו שכמות האפליקציות שמותקנת במכשיר שלכם יוצאת מכלל שליטה ושקשה לעקוב אחרי כולם. שהרי כשהחנויות מציעות לא מעט אפליקציות לבדיקה, חלקן אם לא מרביתן בחינם, איך אפשר שלא להתקין?

לכן, חשוב לטפל באפליקציות. הזיכרון של המכשיר הלוא מוגבל ולא תמיד אפשר לדעת בקלות אם ניתן להעביר אפליקציה מסוימת לכרטיס הזיכרון.

AppWererabbit היא אפליקציה שמיועדת לאנדרואיד 4.0 ומעלה, שעוזרת לטפל באופן מדוקדק בכל נושא האפליקציות, עד לרמת היישום היחיד. היא מספקת מידע מלא על כל אפליקציה שמותקנת במכשיר שלכם, כולל מספר הגרסה, תאריך ההתקנה, הנפח שהיא תוספת בזיכרון המכשיר והאם היא ניתנת להעברה לכרטיס הזיכרון החיצוני.

לחיצה על אפליקציה ברשימה שמופיעה ב-AppWererabbit פותחת תפריט עם כל האפשרויות לטיפול שקיימות עבורה. ניתן דרכו להפעיל את האפליקציה הנבחרת, להסיר, לגבות או לנהל אותה, וכן לגשת לדף שלה ב-Google Play. אפשרות נוספת היא לייצא אותה כקובץ התקנה (APK, במקרה של אנדרואיד) ולהשתמש בקובץ הזה כדי להתקין את האפליקציה במהירות במכשיר חדש, מבלי להצטרך לגשת לאינטרנט כדי להוריד אותה. זה מהיר יותר ובמקרים מסוימים יכול לחסוך כסף, תלוי בתנאי התוכנית שלכם מול הספק הסלולרי.

התפריט הראשי של AppWererabbit זמין על ידי לחיצה על צלמית הארנב בפינה השמאלית העליונה ומאפשר גישה לאפשרויות רבות נוספות. אחת מהן היא האפשרות לנקות את זיכרון המטמון של המכשיר. האפליקציות שמותקנות במכשיר משתמשות בזיכרון שלו כדי לשמור נתונים, על מנת שבמקרה של עדכון, תהיה גישה מהירה וישירה אליהן, ולא דרך האינטרנט. עם זאת, כשמופעלות אפליקציות רבות בו זמנית, נתפס הרבה מקום בזיכרון שהיה יכול לשמש את המכשיר עצמו. לחיצה על Cache Cleaner מאפשרת לראות בכמה זיכרון מטמון משתמשת כל אפליקציה וכמה זיכרון היא תופסת באופן כללי. לחיצה על אפליקציה ברשימה הזו מעבירה את המשתמש לדף היישום של אנדרואיד בו ניתן ללחוץ, בין השאר, על "נקה מטמון". אפשר גם לקבוע, דרך ההגדרות של AppWererabbit, שהיא תבצע את פעולת הניקוי באופן אוטומטי ברווחי זמן שונים – בין פעם בשעה לפעם בשבוע.

כמו כן, ניתן לבחור מעין אפליקציית משנה שמתיישבת בפס ההתראות של המכשיר, שבמסגרתה בכל פעם שמתקינים אפליקציה חדשה, או כשיש עדכון לאפליקציה קיימת, AppWererabbit בודקת באופן מידי האם אפשר להעביר אותה לכרטיס הזיכרון החיצוני. אם כן, היא מספקת התראה מתאימה.

עוד היא מאפשרת לגבות את האפליקציות שהותקנו במכשיר מחנות היישומים. ניתן לבחור לשמור עד 50 גרסאות מכל אפליקציה, כך שאם עדכון של אחת מהן גורם לבעיות, ניתן לחזור לגרסה קודמת שלה, שעבדה היטב. כמו כן, אפשר לייצא ולייבא רשימה של אפליקציות, גם כאן כדי לחסוך בזמן התקנה.

לסיכום, אם אתם מרבים להתקין אפליקציות ומשחקים במכשיר האנדרואיד שלכם, כדאי לכם להתקין גם את AppWererabit. היא תקל עליכם מאוד בניהול האפליקציות, כולל באופנים מתקדמים שלא מוצאים באפליקציות ניהול דומות.

להורדת AppWererabit מ-Google Play לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים