תוכן שיווקי

חברת Airtight networks המובילה בפתרונות ענן מאובטח ומנוהל של מערכת מניעת חדירות אלחוטיות

09/10/2013 12:48

אייל אחיאל מונה לתפקיד מנהל מכירות אזורי בחברת Airtight networks האמריקנית. במסגרת תפקידו ינהל אחיאל את תהליכי המכירה והפיתוח העסקי של פתרונות Networks Airtight בישראל, תורכיה, יוון, קפריסין ומלטה. קודם לכן שימש אחיאל בתפקיד מנכ"ל והבעלים חברת iSecure שעסקה בהפצת מוצרי אבטחת מידע.

חברת Airtight Networks מובילה בפתרונותיה באבטחת הרשת הארגונית מפני התקפות דרך מערכי Wi-Fi וסלולר חוץ ופנים ארגוניות. הפתרון מבוסס סנסורים חכמים היודעים לנטר ולאכוף מדיניות ארגונית לרשתות עם Wi-Fi Policy או No Wi-Fi policy המנוהלים על ידי פתרונות ענן מאובטח ומנוהל או בתצורת VM.

החברה הודיעה כי הוסיפה יכולות זיהוי סלולריות לתמיכה ואכיפה של אזורים אלחוטיים בתוך סביבה מאובטחת ביותר, כגון: אתרים צבאיים, בתי סוהר, בתי חולים, שדות תעופה שבהגדרות מסחריות צריכות להגביל את השימוש בתקשורת סלולרית, ועוד…

האפשרות החדשה כוללת מודול מקלט קטן, המסוגל לאתר ולדווח למערכת הניהול על קול ופעילות תקשורת הנתונים ב-3G 4G LTE CDMS. המודול מתחבר ישירות לתוך סנסור מסוג C-60 אלחוטי ומעביר נתוני פעילות הסלולר אוטומטית וישירות למערכת הניהול לצורך מעקב וניטור של אירועים חריגים, והיכולת המלאה להפקת דוחות על המתרחש.

אייל אחיאל "בגלל פעילות סלולרית מאושרת תדרים, משרדי ממשלה וארגונים פרטיים גדולים ואחרים, אינם יכולים לשלוט בצורה חוקית על פעילות תקשורת הנתונים במרחב האווירי שלהם. תקשורת סלולרית לא מורשה יכולה לפגוע בביטחון המידע וליצור אתגר משמעותי לארגונים המסתמכים על מדיניות No WI-FI and Cellular כחלק מאסטרטגיית האבטחה שלהם", אמר ד"ר Hemant Chaskar, סמנכ"ל הטכנולוגיה והחדשנות בחברת Airtight Networks. אולם עם טכנולוגית זיהוי אמינה, יכולים ארגונים להיות ממוקדים בטיפול במכשירים סלולריים לזהותם בקלות ובאופן פיזי לנתקם או למנוע שימוש שלהם בכדי לעמוד באבטחת הארגון וברגולציות המתבקשות. ע"י שילוב המקלט הקטן בתוך מערכת ה-WIPS C-60 יוכלו לקוחותינו לשמר ולשלב את האבטחה והרגולציות שלהם 7×24 למערכות ה-WI-FI וה-Cellular על ידי איתור, שליטה, בקרה ודווח מלא על הנעשה במערכות ה-Wi-Fi וה-Cellular.

קונסול מערכת הניהול של Airtight יתריע לצוות הביטחון מידע באמצעות דואר אלקטרוני או בממשק הניהול בכל פעם שישנה פלישה וחדירה. המידע שיימסר יכלול את הזמן, משך הזמן, תדרים ומיקום פיזי של הפעילות הלא מורשית. בנוסף להתראות ניתן יהיה לייצר דוחות מותאמים ומופצים באופן אוטומטי על בסיס מדיניות דוחות קבועה מראש.

יישומים נוספים, הכוללים ניטור ואיתור של טלפונים סלולריים בסביבות SCIF's וזיהוי של רשתות ומכשירי ציתות, מדפסות משתמשים ומכשירי רדיו סלולריים בכדי לשדר מידע סודי מעבר למדיניות האבטחה בארגון. תאימות יישומים אלו עברו אישורי DoD וכן רשויות פדראליות שונות להגנה על מדיניותNo Wi-Fi.

תוכנת זיהוי הסלולרי תואמת את כל סוגי הסנסורים של חברת Airtight מדגם C-60 המוגדרים בהם לגמישות שימוש מרבית. "המקלט הסלולרי יעיל ביותר ועובד לחלוטין ברקע מבלי להפריע ולהשפיע על חיישני ה-WIPS C-60", אמר ד"ר Chaskar. "אמנם לא כל ארגון זקוק לרמה נוספת של בטחון כזה, אלה שימצאו את היתרון בעבודה עם היכולות ימצאו את המערכת מאד יעילה ומאד קלה ליישום".

מוקדם יותר בשנת 2012, פתרון Airtight networks WIPS עבר את מבחני האינטגרציה של הסוכנות לביטחון מערכות המידע (TIC) ביכולות המאוחדות ואישר רשימת מוצרים: DISA UC APL שהיא אחת המאחדת קבוצת הסמכה של מוצרים שסיימו את הפעולה ההדדית (IO) ואבטחת המידע (IA). אישורים אלו מאפשרים לארגונים כגון: DoD (ר"ת Department of Defense) לרכוש להצטייד ולנהל מערך cellular על כל תשתית הרשת שלהם.

אירועים קרובים