תוכן שיווקי

אפליקציית Splashtop מבית Good מאפשרת העברת אפליקציות ארגוניות ודסקטופים לכל מכשיר נייד בצורה מאובטחת

09/10/2013 12:12

Good Technology, מובילה עולמית בתחום אבטחת המובייל המיוצגת בישראל על ידי אינוקום מקבוצת אמן, תספק בחנות האפליקציות הארגוניות שלה את Splashtop for Good On-Prem Remote Desktop Access, המאפשרת העברת דסקטופים (פיזיים ו-וירטואלים) ואפליקציות ארגוניות למכשירים ניידים כגון סמארטפונים וטאבלטים.

ארגונים נדרשים להנגיש בצורה מהירה ומאובטחת להתקנים ניידים אפליקציות ארגוניות שמופעלות בארגון ברשת הפנימית. בעזרת Splashtop for Good ניתן להפעיל כל אפליקציה ארגונית קיימת באפס זמן מהתקנים ניידים. אפליקציות כמו Word Excel או מערכות ERP & CRM ועוד.

דרישות נוספות
Splashtop מאפשרת למעשה התאמתם של אפליקציות מבוססות Windows, למשל לפלטפורמות ניידות בעלות מערכות הפעלה שונות. כך גם לגבי אפליקציות רשת המותאמות לדפדפן מסוים: Splashtop מסייעת בעיבוד לפלטפורמה הניידת באופן מלא וללא בעיות תאימות ובאופן מאובטח. מאפיין נוסף של האפליקציה הוא העברת שולחנות עבודה (דסקטופים) ממחשבים נייחים למכשירים ניידים בצורה מאובטחת.

Splashtop הוא פתרון VDI מהיר לכל האפליקציות הארגוניות.

"אנו מקבלים מלקוחות דרישות עבור צוות ה-IT הנדרש לספק שרות מהיר בכל זמן או מקום. מדובר ביכולת להשתלט על שרת מרחוק ולפתור בעיות. בעזרת Splashtop משימה זו פשוטה ומהירה ליישום אומר ציון עזרא, סמנכ"ל מכירות באינוקום, המייצגת את Good Technology בישראל, "מגמת הניידות הולכת וצוברת תאוצה, והמציאות הארגונית הארגונית מחייבת זמינות תמידית למערכות הארגון מכל מקום ומכל זמן.

אפליקציית Splashtop עונה על האתגר הזה ומאפשרת גישה למידע ולאפליקציות ארגוניות ישירות מהסמארטפון או הטאבלט – בתאימות מלאה".

אירועים קרובים