Snake: הנחש של נוקיה עושה קאמבק

זוכרים את המשחק הוותיק, שכבש אותנו לפני שהסמארטפונים השתלטו על כל חלקה טובה? החנות הסלולרית של גוגל כוללת גרסאות חדשות רבות שלו ● הורדנו אחת מהן וצללנו בחזרה אל המשחק מעורר החיוך הנוסטלגי, שהיה להיט הרבה לפני עידן ה-Angry Birds וה-Candy Crash

אחת הידיעות שפרסמנו אתמול (ג') ב-TheNewCom בישרה על סופה של תקופה: העידן בו מערכת ההפעלה השולטת הייתה סימביאן (Symbian), כשנוקיה (Nokia) הייתה המלכה הבלתי מעורערת של שוק הטלפונים הסלולריים והחברות שניסו לזנב בה נכשלו בכך. מאז זרמו מים רבים בנהרות פינלנד והגיע סטיב ג'ובס אחד שהצליח להפוך את עולם הטלפונים הניידים על פניו ולהוביל אותו אל דור החכמים של ימינו, ששם את המכשירים הלא חכמים של אז בכיס הקטן, מכל הבחינות. אחת מהן היא המשחקים.

ועם זאת, במשחקים של אז הייתה פשטות, שוודאי מעוררת בכם עכשיו חיוך נוסטלגי. לא היו אז משחקים עם עיצובים מרהיבים, ורבים מאיתנו התמכרו לנחש אחד, לא ארוך במיוחד, שזחל לו לאיטו בניסיון "לאכול" יהלום. הרבה לפני ההתמכרות ההמונית לציפורים של Angry Birds ולסוכריות של Candy Crash.

הנחש נולד אי שם בשנות ה-70, הרבה לפני הפריצה הגדולה של שוק המכשירים הניידים, והפך ללהיט ב-1997, כשמהנדס של נוקיה בשם טנלי אמנטו הכין את הגרסה הסלולרית של המשחק עבור מכשיר ה-6110 של החברה. השאר, כמו שאומרים, כתוב בדפי ההיסטוריה.

ה-Snake עבר מאז שינויים רבים והופיעו לא מעט סגנונות וגרסאות שלו. חנות Google Play כוללת לא מעט גרסאות של המשחק הוותיק, שכמובן הרבה יותר מרהיבות מהגרסה הישנה. השיפור במכשירים, בעוצמות ובמסכים שלהם, וכמובן תוספת הצבע, עשו את שלהם והובילו גם לגרסאות תלת ממדיות של המשחק.

מבין שלל הגרסאות בחרתי להציג בפניכם את ה-Snake 3310. הוא מדמה את הדור השני של המשחק, בו נוספו מעבר ליהלומים גם חרקי בונוס שונים שמופיעים מעת לעת על המסך למשך זמן קצר, ובעיקר מדמה שימוש ב-Nokia 3310 – אחד המכשירים הוותיקים בו המשחק הזה נכלל, שגם היה אחד המכשירים הנמכרים ביותר של החברה הפינית.

כמו אז, הזזת הנחש נעשית באמצעות מקשי המספרים – 2 למעלה, 4 שמאלה, 6 ימינה ו-8 למטה – והכפתורים עם שני החצים משמשים למעבר בין האפשרויות בתפריט. הכפתור הכחול משמש לבחירה. דבר נוסף שזהה לגרסה המקורית של Snake הוא קיומן של שלוש רמות קושי.

יצוין כי כמו באפליקציות אחרות, גם הגרסה החינמית של Snake כוללת מודעות במסך מלא שמופיעות מדי פעם.

רוצים לצלול גם אתם בחזרה אל המשחק הוותיק? אתם יכולים להוריד אותו מ-Google Play כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים