סתוית נבון, סאפ ישראל: "היקף עסקינו צומח ביותר מ-35% מדי שנה"

"הפכנו לחברה טכנולוגית. בתוך שלוש שנים – רק 20% מהכנסותינו יבואו מעולם ה-ERP", אמרה מנכ"לית סאפ ישראל בפתח השקת מועדון C3 ME של אנשים ומחשבים ● ישי חובב, סמנכ"ל מכירות בסאפ: "לקוחות מחפשים כיום פתרונות מהירים עם החזר השקעה קצר. אנו נותנים מענה לאתגרים אלו"

"סאפ (SAP) כיום זה לא רק ERP. הפכנו לחברה טכנולוגית, שבתוך שלוש שנים רק 20% מהכנסותיה יבואו מעולם ה-ERP. הביזנס שלנו צומח ביותר מ-35% מדי שנה", כך אמרה סתוית נבון, מנכ"לית סאפ ישראל.

נבון דיברה היום (ד') בפתח אירוע השקת מועדון C3 ME של אנשים ומחשבים, סאפ ישראל ונס. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך על פני יומיים במלון כרמים בהרי ירושלים בהשתתפות כ-200 מנמ"רים בארגונים בינוניים.

לסניף הישראלי של ענקית היישומים הגרמנית, אמרה נבון, יש יותר מ-3,400 לקוחות עם פתרון SAP Business One, וקצב הגידול עומד על יותר מ-200 לקוחות חדשים בכל שנה. "סאפ מבינה בתעשיות", אמרה נבון, "היא מבינה את הביזנס של הלקוח, בין אם זה בבנקאות, כלומר להבין את הרגולציה של המפקח על הבנקים, ובין אם זה תרופות – להבין את הרגולציות של FDA. אנו מבינים בלהעביר חשמל ולשנע מים, ובלמטב את שרשרת ההפצה בארגון ייצור".


צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

ההצלחה של החברה בישראל, ציינה נבון, "נובעת מהרצון ליותר תחרותיות והרצון להצליח של ארגונים מקומיים, לצד שילוב יצירתיות, בניית מודלים עסקיים חדשים, אספקת חדשנות, היכולת לשנות ולהשתנות מהר. אנו נדרשים להבין את היומיום של הלקוחות".

בהתייחסה לארגונים בסדר גודל בינוני, אליו מכוונת החברה, ציינה נבון כי "להבדיל מארגוני ענק, אין לארגון בסדר גודל בינוני היקפי כוח אדם שיש לגדולים, אין לו עשרות אנשי IT. לכן מימוש פתרונות הוא קל יותר עם תצורות מוכנות מראש. דרך זו מאפשרת לבינוניים להתחרות בעולם כמו הגדולים". לדבריה, "הניסיון שצברנו בהטמעת פתרונות עסקיים לחברות הגדולות בעולם מאפשר לנו לבצע התאמה של התכולות לשוק ארגוני הביניים".

רכישות ב-20 מיליארד יורו
ישי חובב
, סמנכ"ל מכירות General Business בסאפ ישראל, אמר כי שוק ה-SME בחברה מוגדר כלקוחות ארגוניים שמחזורם הינו עד 500 מליון יורו בשנה, דבר שדרש מסאפ היערכות בכמה היבטים. כיום, אמר, יותר ממחצית לקוחותיה הארגוניים של החברה (88 אלף) הם לקוחות של ארגוני ביניים, כאשר מערכות החברה עברו גיורים ותמיכה ביותר מ-40 שפות.

ישי חובב, סמנכ"ל מכירות General Business בסאפ ישראלבמהלך העשור החולף, אמר חובב, החברה ביצעה רכישות בהיקף כ-20 מיליארד יורו, ושינתה את פניה מחברת ERP ויישומים ארגוניים לחברת IT כוללת, הפועלת בכמה שדות. את סייבייס (Sybase), ציין, רכשה החברה לטובת פעילות בעולמות בסיסי הנתונים, המובייל, היתוך מידע וחשיפתו, את ביזנס אובג'קטס לטובת עולם הבינה העסקית, את אריבה (Ariba) וסקסס פקטורס (SuccessFactors) לטובת מיחשוב הענן, ועוד.

חובב ציין כי החברה פועלת בחמישה עמודי תווך בעולם ה-IT: ניידות, Analytics – בינה עסקית וניתוח נתונים צופה פני עתיד, יישומים, ענן, בסיסי נתונים וטכנולוגיות. הוא סיכם בציינו כי "לקוחות מחפשים כיום פתרונות מהירים עם החזר השקעה קצר. אנו נותנים מענה לאתגרים אלו עם פתרון טכנולוגי מוכח, תוך התבססות על תהליכי ה-Best Practice שיושמו בפרויקטים דומים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים