סמסונג השיקה שעון חכם ופאבלט בישראל

השעון, Galaxy Gear, מגיע עם מסך של 1.63 אינץ' ומאפשר לבצע שיחות ללא מגע יד, לגלוש בפייסבוק ולהשתמש באפליקציות שונות ● הפאבלט, Galaxy Note 3, כולל את זיכרון ה-RAM הגדול ביותר כיום במכשיר סלולרי - 3 ג'יגה-בייט

סמסונג (Samsung) השיקה היום (ד') בישראל את Galaxy Gear, השעון החכם שלה. המכשיר מתחבר לסמארטפון באמצעות בלוטות' (Bluetooth) ממרחק של עד 12 מטרים ובעצם מהווה שלוחה שלו. הוא מגיע עם מסך של 1.63 אינץ' ומאפשר לקבל ולשלוח הודעות SMS, להתעדכן בפייסבוק (Facebook), להשתמש באפליקציות שונות ולבצע שיחות. כמו כן, הוא כולל מיקרופון ורמקול לביצוע שיחות ללא מגע יד אדם ומצויד במצלמה באיכות 1.9 מגה-פיקסל.

השעון החכם החדש של סמסונג. Galaxy Gearלמרות מעלותיו, יש בו בעיה רצינית: השעון יכול להתחבר כרגע רק למכשיר ה-Galaxy Note 3, שגם אותו השיקה החברה בארץ היום. מסמסונג נמסר שבמהלך החודש הקרוב הוא יותאם גם ל-Galaxy S4 וייתכן שיותאם בהמשך למכשירים נוספים. ה-Galaxy Gear יימכר בישראל בצבעים שחור, לבן ושנהב, ומחירו (הלא זול, יש לומר) יעמוד על 2,000 שקלים.

ה-Galaxy Note 3 הוא השלישי בסדרת הפאבלטים של סמסונג. מדובר במכשיר בעל מסך AMOLED של 5.7 אינץ' באיכות HD, מצלמת 13 מגה-פיקסל ומעבד בעל שמונה ליבות, עם זיכרון ה-RAM הגדול ביותר כיום במכשיר סלולרי – 3 ג'יגה-בייט.

תכונה חדשה ומעניינת במכשיר היא ריבוי חלונות, מה שמאפשר למשתמש לעבור בצורה חלקה ומהירה ביין יישומים שונים. שאת, במקום לסגור את החלון בו הוא נמצא כדי לעבור לחלון אחר.

המכשיר יושק ב-15 בחודש אצל המפעילות אורנג', סלקום ופלאפון, והחל ממחר יימצא בשוק הקמעוני. מחירו יעמוד על 4,000 שקלים. רוכשי ה-Galaxy Note 3 יוכלו לקבל את ה-Smart VOD של סמסונג בחינם למשך שישה חודשים. בנוסף, רוכשי שני המכשירים שהושקו היום יוכלו לקבל הנחה של 10% ואלה שיחזירו מכשיר ישן יהיו זכאים להנחה נוספת, בהתאם למכשיר שיחזירו. למשל, מי שיחזיר Note מהדגם הקודם יקבל הנחה של 1,200 שקלים ומי שיחזיר iPhone 4S ישלם 1,400-1,200 שקלים פחות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים