תוכן שיווקי

"FormIT עומדת בדרישות של יעילות, חסכוניות וגמישות, מספקת תשתית אחודה חוצת ארגון ונותנת פתרון מקצה לקצה"

לקראת אירוע FormIT - שיחה עם מירב קנוסן, מנהלת מכירות, מחלקת אינטגרציית נתונים מקבוצת אמן

09/10/2013 15:54

ספרי קצת על FormIT ואיך אתם נבדלים מהמתחרים?
"FormIT היא מערכת פרי פיתוחה של קבוצת אמן. המערכת מאפשרת לארגונים לאסוף מידע מהמערכות הפנימיות באמצעות מנוע אינטגרציה חזק מאוד, ליצור מהם מסמכים מוכווני-לקוח, תוך עיצובם בקלות וללא כתיבת קוד. המערכת מבצעת שלוש מטלות עיקריות הכוללות את הרכבת המסמך עצמו, ארכוב המסמך ולבסוף הפצתו. המנוע של ה-FormIT והשכל מאחוריו הוא של אינפורמטיקה, אשר בעזרתה ניתן לאסוף מידע רלוונטי מכל בסיס נתונים ומכל מערכת ולעבד את כל הלוגיקה העסקית הנדרשת ליצירת המסמך, גם לוגיקה מורכבת מאוד.

למערכת FormIT יש מספר מודולים שמבדילים אותנו ממתחרינו. מודול לניהול הפצה הוא פיתוח שאנו מתגאים בו ושמאפשר ללקוחותינו לנהל את ההפצה והוא ייחודי לנו, ארכיון ייחודי למערכת, פתרון אמיתי ליישומי Batch, לצד יישומי ONLINE ועוד. נקודה חשובה נוספת היא שה-FormIT הוא מוצר wחי ומתפתח' וה-ROAD MAP שלו נקבע על פי צרכי השוק ובהרבה מקרים בשיתוף עם לקוחותינו. זהו יתרון אדיר שהחברה שמוכרת את הפתרון גם אחראית בפועל על ה-D&R שלו".

מי משתמש במערכת FormIT בארגונים ומה השיקולים בבחירה במערכת זו?
"בכל ארגון מגיעה דרישה למערכת שלנו מכיוון אחר. הדרישה מגיעה ממחלקת שירות לקוחות, כספים, שיווק, תפעול וכו', אך בכל ארגון המערכת מוטמעת לפי הצורך והדרישה. בסופו של יום, אנו מתנהלים מול מחלקת ה-IT מאחר שהיא אחראית על מערך המיחשוב של החברה. כיום יש שיקולים רבים בבחירת מערכות מיחשוב והלחץ על אנשי ה-IT הוא לבחור מערכות יעילות, חסכוניות וגמישות.

FormIT עומדת בדרישות אלה ומספקת תשתית אחודה חוצת ארגון הנותנת פתרון מקצה לקצה לכל יישומי התקשורת הכתובה באשר היא. כל זאת מביא לחיסכון אדיר ומשמעותי בהקצאת משאבים ארגוניים, כוח אדם, תחזוקה וכדומה".

מה אתם הולכים להציג בכנס?
"בכנס אנחנו הולכים לדבר על עולם ה-OUTPUT MANAGEMENT בכלל ועל ה-FormIT בפרט. נציג את ה-FormIT ונספר על יישומים שונים שלו מעולמות תוכן מגוונים. כמו כן הקהל יוכל להתרשם מסיפור לקוח אשר יתאר את הפרויקט שנעשה אצלו עם ה-FormIT ואת הערכים המוספים שקיבל. כמו כן והכי חשוב – נציג את החידושים הכי חמים בכלי ואת ה-VISION שלנו לפתרון. יהיה מעניין".

אירועים קרובים