עופר שגב, נס טכנולוגיות: "מנמ"רים שיחסכו 25% מעלויות ה-IT – עתידם בארגון מובטח"

"הקיצוץ הבלתי פוסק בתקציבי ה-IT מקשה על המנמ"רים את העבודה, אולם הם יכולים לקצץ בעצמם", כך אמר מנכ"ל ונשיא נס טכנולוגיות בפתח השקת מועדון C3 ME של אנשים ומחשבים ● לדבריו, "צמצום שכזה יביא לשביעות רצון אצל המנכ"ל ויתר חברי ההנהלה, שחושבים שכל מה שה-IT עושה הוא 'לשתות' כסף"

"המנמ"רים אחראיים לכך שמערכות המידע בארגון יעבדו מדי בוקר, אלא שמה שקורה הוא שתקציבי ה-IT מקוצצים בלא הרף – עובדה שמקשה עליהם את העבודה. הם יכולים לנקוט בדרך פעולה שיטתית שתגרום לכך שהם יוכלו לקצץ ביוזמתכם את תקציב ה-IT הארגוני. אם הם יורידו אותו ברבע, המנכ"ל יקבל את פניהם בנשיקות ובפרחים – ועתידם בארגון מובטח", כך אמר עופר שגב, מנכ"ל ונשיא נס טכנולוגיות.

שגב דיבר היום (ד') בפתח אירוע השקת מועדון C3 ME של אנשים ומחשבים, סאפ (SAP) ישראל ונס. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך על פני יומיים במלון כרמים בהרי ירושלים בהשתתפות כ-200 מנמ"רים בארגונים בינוניים.

לדברי שגב, "יישמנו בנס שינוי שכזה והדבר הוכיח את עצמו. כמנכ"ל החברה, אני יכול לקבוע שעשינו זאת בבית, בבחינת 'נאה דורש – נאה מקיים', ובהצלחה מלאה. יש לנו יכולת לייעל את עבודת ה-IT בקרב הלקוחות הארגוניים שלנו, תוך התבססות על מוצרי סאפ, בלי לפגוע בהיבטים העסקיים בארגון ובלי להוריד את כמות ורמת השירותים המסופקים לו. מדובר בצמצום עלויות בהיקף של בין 20% ל-25%. צמצום שכזה יביא לשביעות רצון לא רק אצל המנכ"ל, אלא גם אצל עמיתיהם של המנמ"רים, חברי ההנהלה, שחושבים שכל מה שה-IT עושה הוא 'לשתות' כסף".

"שם המשחק: לפעול מהר"
גיא דנציג
, סמנכ"ל בכיר למכירות בנס ישראל, אמר כי "חוקי המשחק השתנו. אם פעם, הניצחון במשחק השחמט היה כאשר שני הצדדים שיחקו לפי כללים ידועים ונתונים מראש, והפסיד מי שעשה יותר טעויות, הרי שזמני התגובה משתנים, המציאות העסקית שונה וזמני ההגעה לשוק התקצרו".

גיא דנציג, סמנכ"ל בכיר למכירות בנס ישראל. צילום: קובי קנטורהוא הוסיף כי "שינוי המציאות העסקית וקצב ההתקדמות המהיר של הטכנולוגיה הביאו לשינוי גם במערכות היחסים עם הלקוחות. החזר ההשקעה נדרש להיות מהיר יותר, אין לארגונים את הפריבילגיה שלא לנוע מהר. ה-IT נדרש לייצר ערך עסקי מוכח ומהיר. כיום, שם המשחק הוא לפעול מהר".

דנציג ציין שיש לנס ישראל "יותר מ-500 מומחי סאפ בתחומים השונים, בהם יישום, ניהול פרויקטים, בדיקות הדרכות ו-BI. חיבור כל הידע הזה עם המתודולוגיה שיש לנו לתחום מערכות סאפ מניב ערך טכנולוגי ותפעולי לארגוני הביניים".

"המנמ"ר יכול לעסוק בחדשנות ובהבאת ערך עסקי לחברה ולא בתפעול השוטף", אמר. "עשרות ארגונים בגודל בינוני כבר הטמיעו מערכות ERP של סאפ ומדובר בשוק שיש בו עוד מאות ארגונים. הוא כולל ערך אמיתי ללקוחות".

"נס מובילה את ביצוע הפרויקטים והיישום של פתרונות סאפ בקרב לקוחות רבים במגזר התעשייה והפיננסים", ציין דנציג. "פעלנו והשקענו בלימוד ובביצוע פרויקטי ליבה, שמחייבים ידע מעמיק בתהליכים העסקיים והשירותיים של הלקוח. ניסיון זה מעניק ללקוחות פתרון עסקי בעל ערך מוסף באמצעות פרויקטים שעיקרם פתרונות ליבה של סאפ, תוך התמחות מגזרית והבנה עסקית מעמיקה".

הוא סיכם בציינו כי "נס היא הגוף היחיד שמאגד כיום פתרון שלם, מקצה לקצה, לכלל עולמות סאפ, וזאת לאחר יישום עשרות רבות של פרויקטי ליבה לארגונים גדולים. כיום, הידע והניסיון הללו מועברים לחברות בסדר גודל בינוני".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. משה

    מהיכן אתה יודע ומבטיח את העתיד באירגונים למנמרים?? הכרזות כגון אלו מגדירות את רמת החברה שאתה עובד- כאשר אתה סותר את האסטרטגייה שלך עצמך . אתה לא מייקרוסופט ולא אפל או דל.

  2. בוב

    אני לא מבין את האסטרטגיה של נס, משכנעים בכוח את השוק שלהם להקטין ביקושים ב 25% ואומרים לאנשי המכירות שחייבים להראות צמיחה לבעלים? מה קורה פה... מישהו שתה יין בכרם?

אירועים קרובים