תוכן שיווקי

"בלאט לפידות ו-Salesforce.com יכולות לשנות את התרבות הארגונית בישראל"

כך אומרת מנכ"לית בלאט לפידות, מאיה קומרוב, בראיון לקראת כנס החברה השנתי

10/10/2013 10:38

ב-10/12/13 יתקיים הכנס השנתי המסורתי של בלאט לפידות, שהשנה יתמקד בנושא ה-CUSTOMER COMPNAY – תפיסה שמקדמת Salesforce, החברה החדשנית בעולם זו שנה השלישית ברציפות, על פי המגזין פורבס.

הכנס של בלאט לפידות ייערך כשבועיים לאחר Dreamforce, הכנס השנתי הגדול של משתמשי Salesforce.com שנערך בסן פרנסיסקו. צוות גדול של בלאט לפידות, אשר יבקר בכנס בארה"ב, וכן בכירים מ-Salesforce.com העולמית, יציגו בפני הקהל הישראלי את הבשורות, החידושים והתפיסות החדשות שיוצגו בכנס העולמי.

מאיה קומרוב, מנכ"לית בלאט לפידות, נראה כי הכנס השנתי של בלאט לפידות, בדומה לכנס Salesforce.com העולמי, מעורר לא מעט סקרנות. מה תוכלי לגלות על מה מצפה לנו השנה?
"ובכן, הצמיחה העולמית של Salesforce.com, לשמחתי, לא פסחה על השוק הישראלי, שהולך ומגלה את עולם ה-Customer Company: ללקוח כיום יש כוח ועל כן צריך להתייחס אליו בצורה שונה מבעבר. הכנס השנה אכן מעורר סקרנות ואנו מצפים למאות משתתפים ולהרחבת הקהילה שלנו בארץ. למרבה הצער, מספר המקומות מוגבל, ויש להירשם מראש כדי להבטיח השתתפות. מעבר לכך אני יכולה לומר שהשנה נארח מספר מומחים בכירים מאוד מ-Salesforce.com, שיציגו לראשונה בישראל את ההכרזות והנושאים שהוצגו בכנס Dreamforce העולמי. אם להסתמך על כנס Dreamforce המקביל אשתקד, אני חושבת שבהחלט יש למה לצפות, הן ברמת החידושים והן ברמת הכלים והפתרונות. העובדה שבלאט לפידות תציג את הבשורות הללו לראשונה בישראל, גורמת לנו לגאווה גדולה.

השנה, הכנס יתמקד בנושא שמעסיק את כולנו: היחס בין הארגונים ללקוחותיהם: נציג כיצד לזהות את הלקוחות, כיצד להגיע אליהם ולנהל איתם דיאלוג רב ערוצי ונדון בהשפעות עידן ה-Mobile וה-Social על מתן השירות".

הכותרת של הכנס שלכם השנה היא Become a customer company. נסי להסביר את הביטוי.
"הביטוי הזה הוא למעשה המהות של Salesforce.com ושל בלאט לפידות כיום: על מנת לקיים ארגון מצליח, על העסק להיות ממוקד ומכוון ללקוחותיו ולצרכיהם. זו תפיסה שצריכה להוביל כל ארגון. בסופו של יום הארגון,עובדיו, שותפיו ומוצריו, צריכים לדבר ולהתמקד בשפה ובמהות של הלקוח.

משמעות המילה לקוח עברה לא מעט שינויים בשנים האחרונות. היום, הוא תמיד מחובר, מודע, דעתן ונייד. מדובר בלקוח שמבין שיש לו כוח – והוא יודע איך להשתמש בו. יש לו ציפיות, ואם אלו לא ממולאות, יש לו גם אלטרנטיבות. הרשתות החברתיות נתנו לו קול ואפשרות להשפיע. לכן, כדי להרוויח את נאמנותו, ראשית יש להרוויח את אמונו ולגייס אותו אלינו. זו מערכת יחסים עם שיח של ממש, והתהליך הוא דו כיוונית. להיות Customer Company זה להיות זמין בכל עת, בכל פלטפורמה, ומכל מקום. לתהליך הזה מחוברים באופן ישיר גם עובדי החברה, שותפיה, ספקיה וכמובן ומוצריה".

איך בלאט לפידות מסייעת ללקוחותיה להגיע לשם?
"בפשטות, בעזרת סט הפתרונות המגוון שאנו מציעים. אנו יודעים לנתח את היעדים והמטרות העסקיות של הלקוחות שלנו, וכך להתאים פתרונות שיתמכו בתכנית העסקית של הארגון ויביא לייעולו. סט הפתרונות הזה נשען על הטכנולוגיות החדישות של Salesforce.com, בהן, מערכות ה-CRM, Social, ומובייל וכל זה, כמובן, בענן. הטכנולוגיות הללו מאפשרות לספק לארגון להיות זמין ללקוח בכל ערוץ ולהעביר את התרבות והשיח הארגוני להיות ממוקד לקוח. אנו רואים הנהלות מתחילות לאמץ את התפיסה של 'דע את הלקוח שלך', הנהלה שהחליטה להוביל את הארגון בתפיסה זאת צריכה שותף שיוכל לממש כלים שיתמכו בתפיסה הארגונית, אנו מוצאים את העבודה המשותפת עם לקוחותינו מאוד אפקטיבית ומביאה לשינוי בשיח הארגוני וכמובן הצלחה עסקית".

אירועים קרובים