טלדור תקשורת-גלאסהאוס הטמיעה מערכות של אווייה וג'וניפר בטכניון בפרויקט בהיקף 1.5 מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט הוחלפו כל תשתיות התקשורת, LAN והאלחוטית ● ציוד בן 15 שנה שעבד בקצבים של 100 מגה-ביט הוחלף למתגים מרכזיים VSP7000 של אוויה במהירות 10 ג'יגה-ביט ● זבולון בר-לב, טכניון: "המערכות משתלבות במערכי המחקר, ההוראה והמנהלה ואנו מברכים על התוצאה הסופית"

טלדור תקשורת-גלאסהאוס הטמיעה מערכות תקשורת של אווייה (AVAYA) וג'וניפר (Juniper) בבית הספר לרפואה ע"ש רפפורט בטכניון. הפרויקט החל באפריל השנה והסתיים בימים אלה. עלותו נאמדת ב-1.5 מיליון שקלים.

במסגרת הפרויקט הוחלפו כל תשתיות התקשורת, LAN  והאלחוטית, של בית הספר לרפואה, בסמוך לבית חולים רמב"ם בחיפה. כך, הוחלף ציוד ישן בן 15 שנה, שעבד בקצבים של 100 מגה-ביט, לציוד חדש. הפרויקט כלל שדרוג מתגי התקשורת ברשת ה-LAN הקיימת למתגים מרכזיים VSP7000 של אווייה במהירות 10 ג'יגה-ביט. עוד בוצע שדרוג מהמתגים הקיימים למתגים של אווייה מדגם 5698 ו-5650. בנוסף, הוחלפה כל הרשת האלחוטית בבניין לרשת של ג'וניפר, הכוללת עשרות נקודות גישה. עוד הוטמעו רכיבי אבטחת מידע של פורטינט (Fortinet), לניתוב והגנה על התעבורה הפנימית והחיצונית.

הפרויקט כלל את החלפת נתבי היציאה מהבניין, שדרוג כל ארונות התקשורת הקומתיים ושכפול הציוד הקריטי במרכז התקשורת של הפקולטה, לטובת יצירת מצב של אל-כשל.

זבולון בר-לב
, ראש מחלקת תיקשוב באגף המיחשוב בטכניון, ציין כי "רשת הטכניון, לרבות רשת התקשורת בבניין רפפורט של הפקולטה לרפואה, מושתתת על ציוד של אווייה זה זמן רב. הציוד היווה תשתית איכותית ואמינה, אך מפאת גילו לא עמד בדרישות המתקדמות של היחידה. שדרוג הציוד הישן מהווה צעד חשוב עבור הפקולטה. המערכות משתלבות במערכי המחקר, ההוראה והמנהלה ואנו מברכים על התוצאה הסופית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים