טושיבה הכריזה על חמישה מחשבים ניידים

שלושה מהמחשבים הם ממשפחת ה-Z והיתר - מסדרת ה-Satellite ● הם יושקו באירופה במהלך הרבעון הנוכחי

טושיבה (Toshiba) הכריזה בסוף השבוע על מספר מחשבים ניידים, מהם שלושה מסדרת ה-Z: ה-Portégé Z30 ,Tecra Z40 ו-Tecra Z50. שני המחשבים הנוספים הם ה-Satellite Z30 ו-Satellite Z30t.

המחשבים מסדרת ה-Satellite מבוססים על חלונות 8.1 (Windows 8.1) ומגיעים עם צג בגודל 33.8 ס"מ (13.3 אינץ'). גודל הצג של ה- Portégé Z30 זהה, אולם במחשבים האחרים בסדרה הוא גדול יותר: ה-Tecra Z40 עם 35.6 ס"מ (14.1 אינץ') וה-Tecra Z50 עם 39.6 ס"מ (15.6 אינץ').

על פי טושיבה, הסוללה של מחשבי ה-Z מחזיקה מעמד "כל היום", וב-Satellite Z30 אורכה 12 שעות. שני המחשבים מסדרה זו מצוידים בדור הרביעי של מעבדי Intel Core for Ultrabook, זיכרון RAM של עד 16 ג'יגה-בייט וכונן SSD. כמו כן, הם כוללים שלוש כניסות USB 3.0, חריץ לכרטיס SD וכניסות RGB ו-HDMI. המחשבים הללו אף כוללים יכולת להתקשר באמצעות Gigabit LAN, wireless LAN ובלוטות' 4.0 (Bluetooth 4.0).

כל הדגמים של משפחת ה-Satellite מציעים שילוב של מאפייני ביטחון להגנה על משתמשים עסקיים מגניבת נתונים או חדירה, כולל TPM (ר"ת Trusted Platform Module). כמו כן, הם כוללים את טכנולוגיית AMT (ר"ת Active Management Technology) של אינטל (Intel), שמאפשרת למחלקת ה-IT לנטר ולתקן מרחוק בעיות במכשיר, וקורא טביעות אצבעות. המכשירים אף מציעים כניסת HDMI, שלוש כניסות USB 3.0 וחריץ לכרטיס SD להורדת תמונות ונתונים אחרים. הם יכולים לתקשר גם באמצעות Gigabit LAn ,wireless LAN ובלוטות' 4.0. קיימת גם אופציה לפס רחב נייד.

המכשירים משתי הסדרות יהיו זמינים באירופה במהלך הרבעון הנוכחי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים