Screen Controls: האפליקציה לשליטה בהגדרות המסך

איזו בהירות אתם צריכים כדי לראות היטב את הטקסט שעל גבי הסמארטפון? מתי אתם רוצים שהמסך ייכבה? והאם לאפשר לאפליקציות לפעול ברקע כבר מהפעלת המכשיר? ● האפליקציה Screen Controls עוסקת בסוגיות האלה - וברבות אחרות

לא מזמן, לפני עידן המחשבים הניידים והטאבלטים, כשהמחשב השולחני היה הדבר הכי חשוב בסביבה, נהגו חברות רבות לצרף למסכים שהן מייצרות אפליקציה קטנה שאפשרה לשנות את הגדרות המסך עבור שימושים שונים. כך, לדוגמה, ניתן היה להגדיר תצוגה שמדגישה צבעים "חמים" לעבודה עם תמונות ותצוגה מספיק בהירה כדי לקרוא כל פסיק בטקסטים ולראות את הפינות האפלות ביותר גם בסרט אימה ישן בשחור לבן.

גם כיום, בעידן הסמארטפונים ושאר המכשירים החכמים, ההתעסקות בנושא רבה. כך, למשל, האפליקציה Screen Controls, שעובדת על אנדרואיד 3.0 (Android 3.0) ומעלה. היא אמנם לא מיועדת ספציפית לתרחיש עבודה כזה או אחר, אולם עוסקת באפליקציות השונות במכשיר, בהגדרות של בהירות המסך והכיבוי שלו.

בתפריט הראשי של Screen Controls אפשר לבחור להציג את רשימת כל האפליקציות המותקנות בטלפון או בטאבלט, את האפליקציות שמוגדרות כמועדפות או את אלה שפועלות באותו הרגע ונמצאות ברקע. היא אף מאפשרת לקבוע הגדרות כלליות לכל האפליקציות המותקנות במכשיר או לקבוע את ההגדרות של כל אחת מהן בפני עצמה.

לאחר שלוחצים על אחת מהאפליקציות מופיע עמוד שמחולק לשניים: בחלק העליון (Screen Timeout) אפשר לבחור כמה זמן היא תפעל מבלי להשתמש בה עד שייכבה המסך ובחלק התחתון (Screen Brightness) אפשר לבחור את בהירות המסך. ברירת המחדל היא כיבוי המסך בתוך חצי דקה ובהירות בהתאם למה שקובע חיישן סביבת העבודה. אפשר גם להישאר עם הגדרות ברירת המחדל של המכשיר עצמו.

אפשרות אחרת שניתן למצוא בתפריט ההגדרות הראשי היא היכולת להפעיל את האפליקציה בעת שמדליקים את המכשיר או מאתחלים אותו, כך שהיא תתחיל מיד לפעול ברקע. חתימת הזיכרון מסתכמת בכמה קילו-בייט בלבד, מה שאומר שהיא לא ממש מקשה על זיכרון הטלפון.

כמו באפליקציות רבות אחרות, גם ל-Screen Controls יש גרסה חינמית וגרסה בתשלום, בעלות של 3.62 שקלים. ההבדל ביניהן הוא שבגרסה בתשלום אין פרסומות וניתן להגדיר מספר בלתי מוגבל של אפליקציות.

לסיכום, מדובר באפליקציה קלה לשימוש וטובה מאוד עבור מי שרוצה לחסוך בזמן פעילות המסך של המכשיר ובאורך חיי הסוללה שלו.

להורדת Screen Controls לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים