תוכן שיווקי

לקראת אירוע | נתי אברהמי, מנכ"ל יעל: "TUCON 2013 יתמקד בחינוך והכשרה של המשתמשים בשילוב של ידע ומיומנויות"

14/10/2013 15:41

לקראת כנס המשתמשים הבינלאומי של טיבקו, TUCON 2013, שיתקיים ב-14 באוקטובר בלאס וגאס, שוחחנו עם נתי אברהמי, מנכ"ל קבוצת יעל תוכנה, שמייצגת את טיבקו למעלה מעשור, על הכנס הצפוי. בכנס, שנחשב לאחד החשובים בעולם ה-IT, ישתתפו נציגים מ-40 מדינות שונות בשלושה ימים מלאים של למידה, נטוורקינג ושיתוף פעולה עם מנהלים מובילים מתעשיות שונות.

"השנה הכנס יהיה במתכונת שונה משנים קודמות", אומר נתי אברהמי. "הפוקוס יהיה על חינוך והכשרה של המשתמשים בשילוב של ידע ומיומנויות. זאת, על מנת שבאמצעות כלים אלה הם יוכלו לספק ערך גדול במיוחד לארגון שלהם ולקוחותיהם". הכנס יספק למשתתפים הפעלות אינטראקטיביות והדרכה מעשית, כדי להעשיר את הידע והכישורים של המשתמשים ברמת הפרודקטיביות, לשפר את היעילות של פרויקטים, ולספק ערך מוסף לניצול משאבי חברה.

מה יכלול הכנס?
הכנס יכלול שורת נואמים מרכזיים ברמת C-Level כולל ויוק רונדוויק, יו"ר ומנכ"ל טיבקו ועוד רבים וטובים, יותר מ-100 סשנים ו-Showcases במגוון רחב של נושאים, ביניהם BI, ניתוח אירועים מורכבים, Big Data, אוטומציה של התהליכים עסקיים, messaging וכמובן פתרונות לתשתית ענן ומובייל של טיבקו, וכן, הכרזות TIBCO בלעדיות סביב נושא הענן ופתרונות ניתוח ואינטגרציה.

מה מתוכנן השנה בכנס?
השנה, מתוכננת בכנס סדרה של מסלולים מרכזיים שיתמקדו בחדשנות ובפתרונות. במסגרתם יוצג החזון של טיבקו וכיצד הוא משתלב במגמות החמות בתעשייה. בכנס תוצג משפחת מוצרי טיבקו וינתן דגש כיצד הטכנולוגיה יכולה לפתור אתגרים עסקיים וטכנולוגיים אמיתיים ולתרום ליצירת הזדמנויות חדשות. הטכנולוגיה של טיבקו מתמקדת במינוף העסק באמצעות ניהול נכון ואינטגרציה של המערכות השונות בארגון. ולכן, המסלולים השונים יחקרו את האתגרים ה-"חמים" איתם מתמודדים אנשי עסקים ויבדקו כיצד ניתן למנף רעיונות גדולים באמצעות הפיכת הנתונים שיש ביד הארגון לידע ואת הידע לפעולה בזמן אמת. המשתתפים יוכלו ללמוד כיצד להפיק את המירב מהנתונים הארגוניים, לשלב ולהפעיל יישומים בענן וכיצד למנף את התשתית הארגונית כדי להבין ולנתח את העבר ולא רק לצפות את העתיד.

למי מיועד הכנס?
הכנס מיועד לטווח רחב ומגוון של מנהלים ואנשי IT ומציע מיגוון רחב של אפשרויות מתוכן המשתתפים יוכלו לבחור, על פי מידת העניין והרלוונטיות כולל:

• מסלולים עסקיים, לרבות נאמנות לקוחות, ניהול סיכונים, רשתות חברתיות ועוד

• "צלילה" עמוק לתוך הטכנולוגיות של TIBCO בשבעה מסלולים טכניים כדי ללמוד על מגמות חדשות, טכנולוגיות מתפתחות, וגם מוצרים חדשים של TIBCO

• הצגה של סדרת מוצרים חדשים וגרסאות חדשות למוצרים קיימים בתחומי ה-BI, BPM, Messaging, ענן, רשתות חברתיות ועוד.

• סיפורי לקוחות אסטרטגיים שיציגו שיטות עבודה מומלצות, הישגים, ויספרו כיצד הם משיגים יעילות וחיסכון בעלויות בתחום התמחותם

• אנליסטים בכירים בתעשייה (כמו גרטנר, פורסטר, וכו')

• שיחות ומפגשים אישיים עם המומחים של TIBCO

ספר לנו בקצרה על מוצרי טיבקו.
פתרונות TIBCO, המיוצגים בישראל כאמור על ידי קבוצת יעל תוכנה, מאפשרים חיבור וניתוח בזמן אמת בין מערכות, יישומים ומסדי נתונים מבוזרים ולא תואמים. הטכנולוגיה של החברה מבצעת, בזמן אמת, אינטגרציה בין מערכות הארגון השונות על מנת שהאינפורמציה הנמצאת בכל אחת מהן בנפרד תזרום בארגון כולו ובכך תייעל תהליכים. היתרון הגדול של מערכת טיבקו הוא בכך שהיא חוסכת זמן וכסף. הארגון פשוט הופך לעצמאי, מהיר וזמין. לחברת טיבקו מעל 4000 לקוחות בעולם המשתמשים במוצרי טיבקו בניהול מידע, קבלת החלטות, תהליכים עסקיים ויישומים בזמן אמת.

אתר הכנס

אירועים קרובים