ת'יאו פריסטלי, Software AG: "יש היום מאבק בחדר הישיבות הארגוני – אך המנמ"ר כבר ניצח בו"

"האנליסטים מנסים להכריע את מאבק הכוחות הזה בין ה-CIO, ה-CMO וה-CTO, באמצעות השורה התחתונה - כלומר על פי התקציב שיש לכל אחד מהם, אולם המנמ"ר שולט על המידע והמידע הוא לב ליבו של העסק", אמר פריסטלי - סגן נשיא ואוונגליסט הטכנולוגיות של Software AG, בראיון לאנשים ומחשבים ● לדבריו, "מנהלי השיווק והטכנולוגיות ימשיכו לפנות אל המנמ"ר, כי הוא זה שבכוחו לקחת את המידע, להביא אותו לאנשי הביזנס בארגון ולאפשר להם לקבל את ההחלטות"

"יש היום מאבק של ממש בחדר הישיבות הארגוני, בין המנמ"ר (CIO), מנהל השיווק (CMO) וה-CTO. האנליסטים מנסים להכריע את מאבק הכוחות הזה באמצעות השורה התחתונה, כלומר על פי התקציב שיש לכל אחד מהם, כאשר בפועל – המנמ"ר כבר ניצח", כך אמר ת'יאו פריסטלי, סגן נשיא ואוונגליסט הטכנולוגיות של Software AG, בראיון לאנשים ומחשבים. לדבריו, "המנמ"ר שולט על המידע והמידע הוא לב ליבו של העסק. אז נכון, מנהלי השיווק נהנים מרוח גבית חזקה בתקופה האחרונה ויש כאלה שאפילו עוקפים את מערך ה-IT בנושאים מסוימים, אבל אין להם את המידע – ולכן הם תמיד חוזרים למנמ"ר".

פריסטלי אמר את הדברים בראיון לאנשים ומחשבים, שנערך במסגרת כנס Innovation World 2013 של Software AG. הכנס, שהתקיים בשבוע שעבר במלון מאריוט (Marriot) המפורסם בסן פרנסיסקו, משך כאלף לקוחות ושותפים של החברה וננעל ביום ה' האחרון. את המשלחת הישראלית לכנס הוביל ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל. "המידע שעליו אחראים המנמ"רים היום, ומדובר בכמויות ענק, הופך אותם למלכי המידע של הארגון – למרות העובדה שחלק מהמגמות היום מצביעות אחרת", אמר פריסטלי. "מנהלי השיווק והטכנולוגיות ימשיכו לפנות אל המנמ"ר, כי הוא זה שבכוחו לקחת את המידע, להביא אותו לאנשי הביזנס בארגון ולאפשר להם לקבל את ההחלטות".

לדבריו, "יש שחקן רביעי במאבק הכוחות הזה, והוא מנהל התפעול הראשי – ה-COO. יש שורה של החלטות תפעוליות שהופכות לקריטיות היום, וכתוצאה מכך הרבה כח עובר ל-COO. עם זאת, בדומה ל-CMO ול-CTO, גם ל-COO אין את המידע, ולכן אני מעריך שגם אם מעמדו של מנהל התפעול הראשי בארגון יגדל, הוא עדיין יהיה שני למנמ"ר. הרי החלטות רבות שה-COO צריך לקבל, מתבססות על מידע שנמצא אצל ה-CIO, והמידע הזה לא יעבור לאחריותו של ה-COO בעתיד הנראה לעין".


צילום ועריכת וידיאו: אור יעקב

"לו אני הייתי מנמ"ר", אמר פריסטלי, "הייתי מרכז את מאמציי בהבאת המידע לאנשי הביזנס באמצעות שימוש בטכנולוגיות מתקדמות. הייתי מחפש פתרונות שיאפשרו לאנשים לגשת למידע הזה והייתי מעודד את אנשי הארגון לתקשר זה עם זה יותר. יש מעין רשת נסתרת שמתחבאת מתחת להיררכיה הארגונית ואני מאמין שלמנמ"ר יש את היכולת להסתכל פנימה לתוך הרשת הזו ובאמצעות המידע שקיים שם, לאפשר לאנשי הביזנס להתנהל באופן גמיש ומהיר יותר".

פריסטלי, ששימש בשנים האחרונות כיועץ עצמאי, הצטרף ל-Software AG בתקופה האחרונה כדי לסייע לחברה להסביר את עצמה טוב יותר, ולהוות כתובת לידע טכנולוגי. לדבריו, "בשנים הקרובות תמשיך Software AG להתקדם עם פלטפורמות ניתוח האירועים וה-Big Data שלה. אסטרטגיית הרכישות האחרונה, שכללה בין היתר את Apama, טרה-קוטה (Terracotta) ו-LongJump, יחד עם הפתרונות המסורתיים שלנו בתחומי האינטגרציה ו-WebMethods, מציבה אותנו בעמדה חזקה יותר מאי פעם. Software AG נמצאת בנקודה מכריעה בהיסטוריה שלה, שבה החברה ממציאה את עצמה מחדש אחרי 40 שנה לקראת עשר השנים הבאות".

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לארצות הברית

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים