תוכן שיווקי

"לעתים הארגונים אינם מודעים לכך שהם תחת מתקפה; ההגנות המסורתיות כבר לא מספיקות"

ראיון עם אייל וקסמן - סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי באבנת, שותפת אינוקום בישראל

14/10/2013 09:54

ספר על פעילותה של אבנת. מהם תחומי עיסוקה?
"חברת אבנת הוקמה ב-1995 וכיום היא אחת החברות המובילות בישראל בתחום אבטחת המידע וה-Cyber. החברה מונה יותר מ-70 מומחי אבטחת מידע ומספקת את שירותיה ללקוחות הגדולים ביותר בישראל, במגוון מגזרים: בנקים, חברות ביטוח, ארגונים ביטחוניים, ארגונים רפואיים הייטק וארגונים תעשייתיים.

"חטיבת פתרונות וה-Cyber של אבנת אחראית לקשר ההדוק עם חברת אינוקום. מאז הקמתה בוצעו פרויקטים רבים ומורכבים, הכוללים מכלול מערכות מהמובילות בתחומי ההגנה ואבטחת המידע. לחברה צוות מומחים עם הסמכות מעודכנות ורלוונטיות של מיטב יצרני אבטחת המידע בארץ ובעולם".

מהם הפתרונות שאתם מספקים?
"ובכן, ספינת הדגל שלנו היא פתרון ה-Palo alto, אותו אנו מטמיעים בשיתוף אינוקום. אבנת הוכרה כשותף זהב להטמעה ותמיכה בפתרונות Palo Alto ואף זכתה כשותף מצטיין בכנס השותפים Palo Alto EMEA NextWave שהתקיים בחודש ספטמבר השנה בספרד. Palo alto עונה על האיומים החדשים ומאפשרת לארגונים נראות ושליטה מלאה בהרשאות ליישומים. הפתרון של Palo Alto מבוסס על טכנולוגית App-ID ומסוגל לזהות ולשלוט ביישומים באופן מדויק. בנוסף פאלו אלטו מציגה את תפיסת הרשת הנקייה 24X7 Zero Trust Network באמצעות מערכת ה-Wildfire, שהיא בעצם מערכת Sandbox Security. מערכת Wildfire, בין אם בענן או אם באמצעות היישום הפנים ארגוני, מייצרת באופן אוטומטי וממוכן חתימות ל-s Malware. זוהי למעשה המערכת היחידה בעולם ה-Network Security כיום אשר יודעת ללמוד באופן אקטיבי איומי Zero Day ולעדכן בצורה אוטומטית את מנועי ה-IPS, Anti-Virus, Anti-Malware ו-URL Filter.

"פתרון מוביל נוסף שאבנת מטמיעה לארגונים רבים בשיתוף עם חברת אינוקום הינו פתרון GOOD– פתרון שעונה על הצורך להיות מחובר תמיד לארגון ומכל מקום אבל בצורה מאובטחת. המובייל היום מכיל את האפליקציות הקריטיות והמידע הרגיש ביותר של הארגון ובהתאם לכך נדרש פתרון אבטחת מידע מתקדם אשר יספק פלטפורמה מאובטחת שתגן על הארגון, כל זאת כמובן מבלי לפגוע בחווית המשתמש של בעל המכשיר. לאחר שבחנה במעבדות שלה פתרונות רבים החליטה אבנת כי הפתרון הפונקציונאלי והאבטחתי המוביל הוא GOOD. ולכן,לאבנת כיום מספר הלקוחות הגדול ביותר להטמעת המערכת בארגוני האנטרפייז".

אילו איומים, לדעתך, מטרידים כיום את מנהלי אבטחת המידע, ועל מה הם הכי מנסים להגן היום?
"איומי אבטחת המידע הם לא עניין תיאורטי. לרוב הנזק נגרם באופן כזה שהארגון לא מודע כלל לאירוע אבטחת המידע כשמתקיים, במיוחד אם הארגון לא ערוך עם מערך אבטחת מידע שלם שמבוסס על מספר שכבות הגנה. היום לרוב מאחורי ההאקר עומדת מדינה עוינת שמנסה לפגוע בארגון ולהסב לו נזק רב ולכן לא תמיד הפתרונות המסורתיים מספקים. כדי להתמודד עם אתגרים אלו מספקת אינוקום פתרונות העונים על מגוון רחב של איומים חדשים.

ספר קצת על מערכת היחסים עם אינוקום.
"העבודה עם אינוקום היא דוגמא מצוינת שמשלימה את התרבות הארגונית והעסקית שלנו באבנת המשלבת בין טכנולוגיה מתקדמת לאנשים המצויינים שמייצגים אותה – שזה לא פחות חשוב. השילוב הזה באינוקום הוא שילוב מנצח ללא ספק.מערכת היחסים העסקית בין החברות מבוססת על אמון מלא ותחושת שותפות מלאה".

אירועים קרובים