טרה סקיי ביצעה פרויקט גיבוי ושחזור מבוסס EMC במוזיאון ישראל; ההיקף: מאות אלפי שקלים

הפתרון שהוטמע מבוסס על טכנולוגיות הגיבוי וההתאוששות של EMC NetWorker, שמאיצה את שחזור הנתונים בסביבות IT, ושל דטה דומיין, שפועלת למניעת דה-דופליקציה ומנטרלת את הצורך בגיבוי על קלטות ● EMC נתנה חלק מהמערכות כתרומה למוזיאון, במסגרת תוכנית גלובלית שלה לשימור המורשת הלאומית במדינות שונות

טרה סקיי (TeraSky) ואנשי האינטגרציה של EMC ישראל ביצעו פרויקט שדרוג למערך הגיבוי והשחזור של מוזיאון ישראל. הפרויקט, שמבוסס על מערכות EMC, הסתיים בחודש האחרון. היקפו הכספי עומד על מאות אלפי שקלים.

יצוין כי טרה סקיי ו-EMC סיפקו חלק מהמערכות בפרויקט כתרומה למוזיאון ישראל, כחלק מהפרויקט הגלובלי של EMC לשימור המורשת הלאומית במדינות שונות בעולם.

פרויקט הגיבוי משרת יותר מ-700 משתמשים של המוזיאון. הפתרון שהוטמע מבוסס על טכנולוגיות הגיבוי וההתאוששות של EMC NetWorker, שמאיצה את שחזור הנתונים בסביבות IT, ושל דטה דומיין (DataDomain) מבית EMC, שפועלת למניעת כפילות שכפול (דה-דופליקציה) ומנטרלת את הצורך בגיבוי על גבי קלטות. אחת ממערכות הגיבוי הוטמעה מחוץ לירושלים, לטובת גיבוי מרוחק, במקרה של אסון פיזי.

מערכת הגיבוי החדשה מחליפה מערכות ישנות של HP ונט-אפ (NetApp) שהיו מוטמעות במוזיאון ותוכנת Networker החליפה את תוכנת וריטאס (Veritas) של סימנטק (Symantec).

לדברי מוטי דוזטו, ראש אגף מערכות מידע ומיחשוב במוזיאון ישראל, "הפרויקט נותן מענה לייעול מערך הגיבוי והשחזור של המידע הארגוני, ניהולו באופן אוטומטי ושיפור הזמינות שלו, על ידי יצירת עותקים זהים באתר המוזיאון". הוא הוסיף כי "בימים אלה מצוי המוזיאון בעיצומו של פרויקט למיחשוב כל אוספי האמנות שמצויים בו, שמונים יותר מ-100 אלף פריטים. תהליך הגיבוי הוא מרכיב מרכזי וקריטי במוזיאון, שמופקד על שמירתם של כמה מאוצרות המדינה, שמהווים נכס לאומי לישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים