סאפ תקים משרדים חדשים ברעננה בעלות של כרבע מיליארד שקלים

החברה רכשה שטח של 11 קמ"ר ותבנה עליו את המשרדים עד סוף 2016 ● הבניין ישרת את 750 עובדי מעבדות הפיתוח וזרוע המכירות של החברה בישראל

סאפ (SAP) תעזוב עד סוף 2016 את המשרדים ששכרה, בהם היא יושבת מזה תשע שנים, ותעבור לבניין משרדים שהיא עתידה לבנות בשטח אותו קנתה באחרונה. הבניין יוקם באזור התעשייה הצפוני של רעננה וישרת את 750 עובדי מעבדות הפיתוח וזרוע המכירות של החברה בישראל. ההשקעה של סאפ בקניית השטח ובהקמת המשרדים תסתכם בכרבע מיליארד שקלים.

גודל השטח שנרכש הוא 11 קמ"ר. בימים אלה מבוצעים תהליכי התכנון של הבניין ומסאפ נמסר כי היא תשלב בו אלמנטים של בנייה ירוקה.

מיקי שטיינר, מנכ"ל המעבדות של סאפ בישראל, אמר כי "ההחלטה של הנהלת החברה לעבור למשכן קבע בישראל מהווה מסר משמעותי על החשיבות הגוברת של מרכז הפיתוח בארץ, שפועל מזה כ-15 שנה, לחברה העולמית. ההחלטה מעידה על המחויבות של סאפ לנוכחותה בישראל, מתוך הכרה בכישרונות הייחודיים של המפתח הישראלי ובייחודיות סביבת החדשנות התוססת והיזמות שיש בארץ".

לדברי סתוית נבון, מנכ"לית סאפ ישראל, "ההחלטה להשקיע סכום כה משמעותי בנדל"ן בארץ מצביעה על המחויבות של החברה לשוק הישראלי ועל הכרתה בתרומה שלו עבורה. סאפ מכירה בסביבה העסקית בישראל ובצמיחה הדו ספרתית של סאפ ישראל מדי שנה, ובעיקר מודעת לאמון שהלקוחות מביעים בחברה ובמוצריה. הלקוחות הישראליים נוטים לאמץ טכנולוגיות חדשות כגון מוביליטי ו-HANA, והם ימשיכו ליהנות מפתרונות סאפ".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים