Mini Tasker: האפליקציה שתנהל את המכשיר החכם טוב יותר

רובנו לא יודעים אילו אפליקציות מתחילות לעבוד ברגע שאנחנו מפעילים את הסמארטפון או הטאבלט ואיך להפעיל אפליקציות מסוימות במקרים מסוימים ● Mini Tasker מאפשרת לנו לעשות זאת, בין אם לפי ההגדרות שלנו או לפי פעולות שביצעו משתמשים אחרים

כמה אפליקציות מתחילות לעבוד במכשיר הנייד שלכם ברגע שאתם מפעילים אותו? אתם בכלל יודעים אילו אפליקציות מופעלות באופן אוטומטי? אם אתם עוקבים אחרי המדור, אתם בטח כבר יודעים שיש אפליקציות שכדאי שיפעלו ברקע באופן קבוע, למשל Camera Block, שמאפשרת לכם לחסום את המצלמה של המכשיר כל עוד אתם לא רוצים להשתמש בה באופן פעיל. אולם, מה קורה עם אפליקציות שאתם רוצים שיפעלו רק במקרים מסוימים, או יותר נכון בתרחישים מסוימים?

לצורך כך יש את Mini Tasker. מדובר באפליקציה שמיועדת לאנדרואיד 4.0 (Android 4.0) ומעלה, ומאפשרת למשתמשים להגדיר תרחישים מסוימים בהם יופעלו יישומים לבחירתם. בלשון אחרת, היא יכולה להגדיר שבמצב X תבוצע פעולה Y, כאשר פעולה Y יכולה להיות אפליקציה מסוימת או תפקוד מסוים של המכשיר ומצב X יכול להיות פעולה ראשית מסוימת שניתן לבחור אחד ממצבי הפעלה שלה.

על פניו, התפריט וההגדרות של האפליקציה נראים פשוטות מאוד, אבל הם מאפשרים צלילה לעומק, וזה מפתיע לטובה. כדי להגדיר תרחיש או הפעלה יש ללחוץ על האפשרות New Task בתפריט הראשי של האפליקציה. לאחר מכן מופיע מסך שמאפשר לבחור את התרחיש שיבצע המשתמש שיפעיל באופן אוטומטי פעולה או אפליקציה אחרת. במסך זה מוצאים שלושה תחומי תרחישים עיקריים: פעולות שקשורות לאפליקציות ולמוזיקה, כאלה שקשורות לשיחות, מסרונים והודעות, וכאלה שקשורות למצב הסוללה ולמסך.

לדוגמה, תחת הפעולות שקשורות לשיחות ניתן לבחור את האפשרות "השתקת שיחות נכנסות" (Silence Incoming Calls). לאחר שבוחרים את האפשרות הזאת קובעים מה יפעיל אותה. אפשר לקבוע מספר מסוים: נניח שאתם נמצאים בדייט ולא רוצים ששיחת טלפון מהעבודה תפריע לו, ניתן להשתמש בכוכביות עבור חלק מהספרות כדי להגדיר קבוצת מספרים מסוימת או להפעיל תרחישים מוכנים מראש, כגון חסימת מספרים שלא נמצאים בספר הכתובות שלכם.

בסיום ההגדרה לוחצים על הצלמית שמירה בצד הימני של שורת הפקודות העליונות והיא נשמרת ברשימת התרחישים שמוצגת בדף הראשי של האפליקציה.

לאחר שמגדירים מספר תרחישים שונים אפשר לקבוע, באמצעות כפתור במסך הראשי, האם כל אחד מהם יהיה פעיל או לא. כך, אפשר להגדיר מספר תרחישים דומים מאוד, שהשינויים ביניהם קלים בלבד, ולהפעיל כל אחד מהם ברגע המתאים במדויק. מעבר לכך, האפליקציה כוללת שורה של תרחישים שהגדירו משתמשים אחרים בה.

Mini Tasker היא אפליקציה שמיועדת למשתמשים מתקדמים. אם תרצו, היא כוללת מעין שפת תכנות קלה, שהמטרה שלה היא לתפעל טוב יותר ובאופן ממוכן את הטלפון החכם או הטאבלט.

כדי להוריד את האפליקציה מ-Google Play לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים