והזוכים הם…

רשימת הזוכים המלאה בתחרות Mobi Awards 2013 ונימוקי הזכייה

במסגרת כנס Mobility 2013 חולקו 16 אותות הצטיינות בשמונה קטגוריות ליישומים ארגוניים בסלולר, שהתמודדו במסגרת תחרות Mobi Awards 2013. הכנס, שהתקיים היום (ג'), בהפקת קבוצת אנשים ומחשבים, נערך במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, בהשתתפות מאות מקצועני IT מהתחום. יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה, הנחה את הכנס.

את היישומים המצטיינים בחרה מערכת אנשים ומחשבים בסיועו של דורון אמיר – יו"ר תחרות Mobi Awards 2013, ומנכ"ל חברת ייעוץ וגיוס משקיעים לחברות הזנק. לדבריו, "התחרות התאפיינה השנה בעלייה משמעותית של הגשת היישומים מצד התעשייה והמפתחים העצמאיים. יכולת הפיתוח בתחום הבנקאות מובילה את הרמה האפליקטיבית – הן ברמת הרעיון והן ברמת המימוש. בשל ריבוי משמעותי של כמות המתמודדים, ניקח את התחרות בשנה הבאה לכיוון של אלוף האלופים, מעבר למצוינות".

דורון אמיר, יו"ר תחרות Mobi Awards 2013. צילום: קובי קנטורלהלן המצטיינים בקטגוריות ונימוקי הזכייה:

הדרכה ולמידה

הגיע זמן לשון! (מט"ח בגרות בלשון)
"האפליקציה שתכין אתכם לקראת הבגרות בלשון. כוללת מאות טיפים וכ-1,200 שאלות לתרגול, באופן ידידותי ויעיל".

שימושי-ארגוני

מחשבון דלק (AG Applications)
"חסכון בדלק מתחיל במחשבון הדלק. הוא כולל שימוש ב-GPS לחישוב תוצאה מדוייקת ביותר".

תרבות ופנאי

סדר ת'מילה (Talo Games)
"משחק חשיבה לכל אחד ובכל מצב. משחק מאתגר שיעביר לכם את הזמן הפנוי בכיף. מטרתו היא להרכיב כמה שיותר מילים המורכבות מ-5 אותיות".

YKM (אוצרות הגליל)
"קח לך תרמיל ואפליקציה. האפליקציה מאפשרת לשמור את העסקים המארחים שאהבתם ולשמור את המידע הרלוונטי לכם. זהו מיזם ללא כוונת רווח שנועד לעודד את התיירות בגליל המערבי".

VUBOOO (מיזם עצמאי)
"חוויה ספורטיבית עם טעם אפליקטיבי. האפליקציה עבור אוהדי כדורגל עם המשתמשים הפעילים ביותר במהלך המשחק, בזמן אמת".

New York – The Escape (מאת Yes)
"משחק 'נויורק הבריחה' מגיע לכבוד השקת העונה החדשה של נויורק. הוא משלב קטעי וידיאו חיים וקטעי דיבור של השחקן אושרי כהן, לצד אנימציות עשירות".

שיווק ומכירות

RefreshMe (מיזם עצמאי)
"הזיכרון הווירטואלי עובד בשבילכם. אפליקציה ישראלית חדשה ששואפת לתפקד כזיכרון הווירטואלי של המשתמשים. תרענן את זיכרונכם בכל המידע הרלוונטי לאיש הקשר שמחייג אליכם, עוד לפני שתענו לשיחה בפועל, מתי דיברתם עמו באחרונה, מתי התכתבתם איתו ב-SMS והכי חשוב – על מה?".

פיננסיים

אקסלנט באזז (אקסלנס בית השקעות)
"באזז לשוק ההון. אפליקציית מדד הבאזז של אקסלנס סוקרת את השיחות הקיימות ברשת על המניות בשוק ההון הישראלי. האפליקציה מתאימה לכל מי שמתעניין בשוק ההון ומספקת זווית חדשה ומקורית להסתכל עליו".

ניהול חשבון (בנק הפועלים)
"הדור הבא לניהול החשבון שלך. האפליקציה מאפשרת ללקוחות לקבל מידע מקיף על חשבונם ולבצע פעולות בנקאיות, מכל מקום ובכל זמן. ניווט נוח בתצוגה תלת ממדית, המאפשר גישה מהירה לנתונים הפיננסיים החשובים".

אפליקציית לאומי (בנק לאומי)
"שירות בנקאי מלא באפליקציה אחת. הפקדת צ'ק בסלולר, ניהול התקציב האישי ב-iPhone, העברה בהוראת קבע והעברה עתידית ותשלום חשבונות".

ארנק דיגיטלי (לאומי קארד)
"אפליקציית התשלומים וההטבות שתחסוך לכם זמן רב. הטבות והתראות על מבצעים בסביבה, תשלומים, קבלת מידע, פעולות בשירות עצמי".

מגזר ציבורי וממשלתי

דיגיתל (עיריית תל אביב-יפו)
"אפליקציה ללא הפסקה. משמשת כשער לחשיפת שירותים ייעודיים לעירייה כולל צפייה בסטטוס הטיפול וכן קבלת מידע על מוקדי השירות העירוניים, כולל שעות פעילות, חיוג ישיר וזמני המתנה".

CLALIT CLOCK (שירותי בריאות כללית)
"החתמת נוכחות סלולרית לרופאי קופת חולים כללית. פשוט, ענייני ויעיל. מספק יכולת מעקב בזמן אמת אחרי דיווחי הרופאים ויכולת המשתמש לדווח על זמינותו, לצד יכולת שליחת הודעת מרכזית לרופאים במצבי חירום או באירועים רבי-נפגעים".

מגזר שלישי: גופים ללא מטרות רווח

מד"א (תרמתי דם)
"ההזדמנות שלכם להציל חיים. האפליקציה שמאפשרת לאתר את התחנה לתרומת דם הקרובה ביותר אליכם ולראות אותה ביחס אליכם במפה. כוללת שיתוף חברים ברשת, סרטוני עזרה ראשונה, יצירת קשר וקבלת התראות".

בריאות וספורט

Assuta Doctor (אסותא מרכזים רפואיים)
"הכי בטוח להיות בטוח. גישה ישירה לתיקי המטופלים המאושפזים בזמן אמת, למנתחי אסותא ולמנהלי המחלקות. נעשה שימוש ב-Push Notification על קיום מדדים חריגים, מדדים פיזיולוגיים, מעבדות, דיווח סיעודי, תרופות, פרטים דמוגרפיים של המטופל ועוד".

פרויקט מיוחד

iSale (סוכן המכירות)
"הרחבת טווח ה-ERP לאנשי מכירות ניידים. האפליקציה מספקת פלטפורמת מכירה לסוכני המכירות, וכוללת תמונות, סרטוני וידיאו, מפרטים, ניהול מלאי ואת כל המידע הדרוש למכירה ולניהול העסקאות".

גלעד בכר, יועץ לתחום המובייל, ודורון אמיר, יו"ר ועדת השיפוט של התחרות, במעמד התחרות. צילום: קובי קנטור

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים