תוכן שיווקי

הציפור של Foresight פורשת כנפיים

15/10/2013 15:22

Foresight, שמפתחת את Next Generation WAF – מוצר ייחודי להגנה על אתרי אינטרנט בפני איומי ה-Cyber ו-Zero Day Attacks – הודיעה היום (ג') על השלמת סבב גיוס ראשון של 4 מליון דולר מקרנות ההון הסיכון Cedar ו-Magma, שתיים מקרנות ההון סיכון המובילות בתעשייה הישראלית.

נמרוד לוריא (CTO ומייסד) וישראל רגוצקי (CEO ומייסד) אומרים כי: "ייחודה של המערכת טמון ביכולתה להבטיח רמת הגנה גבוהה משמעותית ביחס לכל חלופה בשוק, הן בפני דפוסי תקיפה מוכרים והן בפני דפוסי תקיפה שלא זוהו בעבר (Zero Day Attacks), המושגת באופן אוטומטי כמעט לחלוטין, גם למערכות ולאתרי ה-Web המורכבים והמותקפים ביותר".

הם הוסיפו, כי "לאחר שטכנולוגיית Foresight הוכיחה עצמה בשוק הישראלי וייושמה בהצלחה בעשרות ארגוני אנטרפרייז מובילים, אנו בשלים להרחיב את פעילות החברה ולמקסם את הצלחתה בשוק הגלובלי".

רונן יהושע, שותף בקרן Cedar, ציין: "השקענו בפורסייט לאחר שזיהינו שהחברה מביאה לשוק בשורה חדשה בכל הקשור להגנה על אתרים ושירותי ווב – פתרון מבוסס ענן המספק רמת אבטחה בלתי מתפשרת ופשטות תפעולית מרשימה. זאת, בשילוב עם צוות מקצועי ביותר ובסיס לקוחות קיים שמים את החברה בנקודת זינוק להובלת השוק הדינמי והגדל בתחום זה".

שחר צפריר, שותף בקרן מגמה הוסיף: "הישגיה יוצאי הדופן של החברה בפריסה נרחבת של שירות ה-SaaS בקרב לקוחות אנטרפרייז רבים, מצביעים על קיום צורך מובהק בשוק ועל יכולתה של החברה לספק מענה מהפכני".

אירועים קרובים