VMware הכריזה על פתרון חדש לניהול העובדים הניידים

VMware Horizon Suite הוא פלטפורמה משולבת התומכת בכוח העבודה הנייד על ידי חיבורים של משתמשי קצה לנתונים, אפליקציות ושולחן העבודה עם כל מכשיר ● הפתרון כולל עדכון מוצרים ל-Horizon ,Horizon Mirage 4.3 ל-View 5.3 ו-ThinApp 5.0

15/10/2013 15:57

הכנס השנתי הגדול VMworld 2013 Europe לאזור EMEA (ר"ת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה) נפתח היום (ג') בברצלונה בהשתתפות שיא של יותר מ-8,500 משתמשים, שותפים ועובדי VMware – ביניהם יותר מ-100 נציגים מישראל. בפתיחת הכנס הכריזה החברה על פתרון VMware Horizon Suite במסגרת EUC (ר"ת End-User Computing), אשר ירחיב את התמיכה עבור כוח העבודה הנייד.

על פי החברה, פתרון זה יאפשר חסכון ניכר בעלויות, פישוט של תהליכי הניהול וביצועים משופרים עבור ארגונים, המעוניינים בקידום כוח העבודה הנייד. VMware היא היחידה כיום המאפשרת ללקוחותיה פתרונות ו-וירטואליזציה של קצה-לקצה עבור ניידים ועננים חברתיים. בגרסה החדשה עודכנו המוצרים ל-Horizon ,Horizon Mirage 4.3 ל-View 5.3 ו-ThinApp 5.0.

פתרון VMware Horizon Suite הוא פלטפורמה משולבת, התומכת בכוח העבודה הנייד על ידי חיבורים של משתמשי קצה לנתונים, אפליקציות ושולחן העבודה עם כל מכשיר. הפלטפורמה כוללת את הפתרונות של Horizon View, Horizon Mirage ו-Horizon Workspace, כדי ליצור פתרון ומאוחד, שעוצב במטרה להפוך מאגרים טכנולוגיים לשירותי IT מרכזיים, אותם ניתן להקצות, לנהל ולהעביר בקלות למשתמשי הקצה.

שמוליק ענתבי, המנהל האזורי של אגן הים התיכון ב-VMware, לצד סונדרין לקרואה - מנהלת השיווק לאזור EMEA בחברה. צילום: פלי הנמר

שמוליק ענתבי, המנהל האזורי של אגן הים התיכון בענקית הווירטואליזציה, משתתף בכנס ומוביל קבוצה גדולה של משתתפים מישראל, טורקיה ויוון. לדבריו, "שדרוג מערכות ההפעלה לעבודה מרחוק, בעזרת הפתרון של VMware Horizon Suite, מאפשר חיסכון בעלויות, מבטיח למשתמש זמני השבתה מינימליים ומאפשר רמות משופרות של גיבוי והתאוששות מאסון עם השפעה מינורית על המחשבים של המשתמש".

פט גלסינגר, מנכ"ל VMware, מכריז על VMware Horizon Suite. צילום: פלי הנמר

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים