תוכן שיווקי

לקראת אירוע | טיבקו ממשיכה להוביל בחברות המחקר

קבוצת המחקר info-tech מיקמה את TIBCO ActiveMatrix BPM כמובילה בתחום ניהול התהליכים העסקיים

15/10/2013 17:06

מחקר של קבוצת מחקר info-tech בתחום ניהול תהליכים העסקיים (BPM) מיצב את הוונדורים המצטיינים בעלי התרומה המשמעותית בתחום ה-BPM. במחקר דורגו עשרת הספקים המובילים בהיצע הפתרונות ללקוחות ובאסטרטגיה לארגוני אנטרפרייז. על פי info-tech מוקמו TIBCO ActiveMatrix BPM ב-Magic Quadrant כ-champions.

ActiveMatrix BPM של TIBCO הינו פתרון הוליסטי לתהליכי האופטימיזציה עם תוספות פוטנציאליות עבור אותם ארגונים המחפשים פתרון BPM עמוק יותר.

בנוסף, מוקמה TIBCO כפלטפורמת האינטגרציה המובילה ב-Magic Quadrant של חברת המחקר גרטנר.

בנוסף לכך ש-TIBCO מאפשרת לסייע ללקוחותיה להפיק ערך מהיישומים שלהם, האינטגרציה בימינו מאפשרת להם לנהל את הכמויות המוגברות של המידע המגיע מהענן שלהם, מהמובייל, social ו-big data, בזמן אמת. על פי גרטנר, "כדי להצליח בסביבת מחשוב העסקים המודרנית, לארגונים חייבת להיות הגמישות להתנסות ולחדש, תוך שמירה על איכות השירות של מערכות הליבה שלהם".

כדי לתמוך בצרכים המתפתחים של האינטגרציה, מעשירה TIBCO כל הזמן את פלטפורמת הדגל שלה באינטגרציה – TIBCO ActiveMatrix BusinessWorks. לאחרונה הוסיפה TIBCO קישוריות לאפליקציות מובייל ופלטפורמות לשיתוף פעולה, כגון Microsoft SharePoint. עבור חברות המאמצות יישומי SaaS, השיקה TIBCO פלטפורמת אינטגרציה כשירות – TIBCO Cloud Bus. השילוב בין תבניות אינטגרציה מוכנות לשימוש, פריסת ענן ותמחור על פי שימוש מבטיח למשתמשים השגת עלות תועלת בזמן קצר.

אירועים קרובים