לוג'יטק השיקה עכבר מיוחד לחלונות 8

ה-M560 הוא עכבר אלחוטי שנועד לתמוך במערכת ההפעלה החדשה מבית מיקרוסופט – גם כאשר עובדים עם מסך שאינו תומך במגע ● הוא מצויד בשלושה כפתורים המיועדים ליישומים בחלונות 8 ומוצע למכירה ב-39 דולר

לוג'יטק (Logitech) השיקה עכבר חדש שנועד לנצל את התכונות של חלונות 8 (Windows 8) מבית מיקרוסופט (Microsoft) ביתר קלות – גם כשעובדים עם מסך מחשב שאינו תומך במגע.

ה-M560 הוא עכבר אלחוטי בגודל מלא שניזון מסוללת AA בודדה. הוא מצויד בשלושה כפתורים, שכברירת מחדל משויכים לפונקציות שונות של מערכת ההפעלה החדשה. כפתור קטן שנמצא בדיוק מתחת לגלגלת המהירה מאפשר בלחיצה לפתוח את פסי ההגדרה והיישומים של חלונות כדי לגשת אליהם במהירות, גם מבלי להזיז את העכבר אל קצוות המסך.

שני כפתורים שנמצאים בצד שמאל מאפשרים לעבור במהירות בין שולחן העבודה המסורתי של חלונות לממשק האריחים, וכן לעבור במהירות בין היישומים שכבר פתוחים ברקע, בין אם הם ממוזערים או לא רואים אותם באותו רגע על המסך. שני כפתורים אלו ניתנים להגדרה באמצעות היישום SetPoint הקנייני של לוג'יטק, שניתן להורדה מאתר החברה בחינם.

עוד מציע העכבר החדש צדדים רכים מגומי שנוחים לאחיזה, גם מהודקת. הוא מוצע בצבעי שחור ואפור בהיר תמורת 39.99 דולר באתר החברה.

ה-M560 של לוג'יטק

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שלומי

    עכבר מעולה , אבל עדיין לא מתקרב לרמה של הgyration air mouse

אירועים קרובים