תוכן שיווקי

"אפשר לשלב אבטחת מובייל איכותית מבלי לפגוע בחווית המשתמש"

כך אמר היום ג'ונתן דאקין, מנהל מכירות האיזורי של Good Technology באסיה והמזרח התיכון, בכנס המוביליטי של "אנשים ומחשבים"

16/10/2013 09:07

בכנס המוביליטי של "אנשים ומחשבים" שהתקיים אמש במלון דיוויד אינטרקונטיננטל שבתל אביב, התארח ג'ונתן דאקין מנהל המכירות האחראי על אזור המזרח התיכון ואסיה ב-Good Technology, מובילה עולמית בתחום אבטחת המובייל. בדבריו התייחס דאקין לחשיבות הגוברת והולכת של חווית המשתמש – גם ובעיקר במכשירי מובייל ארגוניים. דאקין הדגיש כי כיום, אבטחת המכשירי המובייל לא יכולה לבוא על חשבון חווית המשתמש.

"אנו מקשיבים ללקוחותינו ולוקחים לתשומת לב את הטענות העולות מהם לאורך זמן", אמר דאקין, "ואחת המגמות שזיהינו היא הדגש שניתן על חווית המשתמש. הבנו כי היום חווית משתמש היא חשובה לא פחות מאבטחה, אבל כמובן, לא צריכה לבוא על חשבונה. לכן, Good technology מציעה פלטפורמה המותאמת לכלל מערכות ההפעלה הניידות, בהן iOS ואנדרואיד, המספקת אבטחה ברמה הגבוהה ביותר, לצד חווית משתמש אינטואטיבית וחלקה. אנו מספקים כיום אפליקציות ארגוניות ייעודיות מבית Good לטיפול במסמכים, חוזים, פגישות, דוא"ל ועוד, לצד שיתופי פעולה עם מערכות לפיתוח כגון SAP, Oracle ו-Salesforce.com".

יהונתן גד, מנכ"ל משותף באינוקום, שותפת Good Technology בישראל, מוסיף כי "חווית משתמש טובה מסייעת להגדלת הפריון וייעול תהליכי העבודה. ב-Good Technology מבינים זאת ומציעים סט של פתרונות, החל באפליקציות ארגוניות וכלה בפלטפורמות לפיתוח בענן – המותאמות למערכות המאובטחת של Good, זאת, כמובן, מבלי לפגוע כהוא זה בחווית המשתמש".

אודות Good Technology
המוצר של Good משלב אבטחת מידע ושליטה לניידים חכמים ברמה ארגונית על מנת לאפשר לאותם ארגונים ולמשתמשי קצה להתחבר למערכות ארגוניות ולעשות שימוש בכל נייד חכם בו הם בוחרים להשתמש. הטכנולוגיה החדשנית של Good מעניקה אפשרויות חדשות לארגונים עסקיים, משרדי ממשלה, ארגונים ביטחוניים ולמשתמשים למיקסום היכולות האישיות והעסקיות שלהם על ידי מתן גישה מאובטחת וקלה ליישומים ושירותים ארגוניים, כמו גם חיבור מאובטח לשרת הדואר הארגוני. מכשירים בעלי מערכות הפעלה אנדרואיד ואפל כבר מהווים 43% מכלל ההטמעות של Good. כחמישית מהלקוחות הארגוניים מעניקים תמיכה לשלוש או יותר פלטפורמות ניידות.

לפרטים נוספים, בקרו באתר החברה.

אירועים קרובים