שוברת את השוק: הום סלולר השיקה חבילה ללא הגבלה ב-78 שקלים

המבצע החדש כולל שיחות ו-SMS ללא הגבלה וגלישה בנפח 1 ג'יגה-ביט – ומהווה תשובה לחבילה של יו-פון ב-79 שקלים ● מצטרפים חדשים ייהנו משלושה חודשים ב-50 שקלים לחודש בלבד

שיא חדש בתחרות בשוק הסלולר: חברת ה-MVNO הום סלולר השיקה חבילה ללא הגבלה עם נפח גלישה של 1 ג'יגה-ביט במחיר של 78 שקלים לחודש. בכך משיבה החברה למבצע של יו-פון (YouPhone), שהייתה הזולה ביותר עד כה – 79 שקלים לחודש.

בנוסף למחיר הנמוך יותר, מציעה החברה שלושה חודשים ראשונים במחיר של 50 שקלים לחודש עבור מצטרפים חדשים. הום סלולר מציעה במקביל חבילה לממעטים לדבר: 10 שקלים לחודש ו-9 אגורות לדקת שיחה, SMS ו-1 ג'יגה-ביט גלישה.

שחקנית הסלולר החדשה מציעה כעת גם את כרטיס ה-SIM הזול ביותר בשוק, תמורת 19 שקלים – לעומת מחיר של כ-50 שקלים בחברות המתחרות.

הום סלולר היא מפעילה וירטואלית המשתמשת על תשתיות סלקום. היא הקטנה מבין החברות הווירטואליות, מלבד טלזר, שהחלה את פעילותה רק באחרונה ופונה בעיקר למגזר העובדים הזרים. יש לה כ-30 אלף לקוחות.

אודי מארצי, מנכ"ל הום סלולר, אמר עם השקת המבצע: "אנו גאים להשיק הטבה שוברת שוק, המציעה לקהל לקוחותינו תוכניות המותאמות עבורם במחירים נמוכים ביותר וללא כל התחייבות. התחרות בשוק הסלולר בארץ בחודשים האחרונים היא חסרת תקדים ברמות בינלאומיות. בהשוואה למתחרים, אנו מציעים חבילה ייחודית ומשתלמת ביותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים