הטאבלטים החדשים של אפל צפויים לזעזע את השוק

ה-iPad mini 2 וה-iPad 5 יושקו בשבוע הבא עם מחירים נמוכים משמעותית מאלו של המתחרות – 329 ו-499 דולר בהתאמה

השקת הטאלבטים החדשים של אפל (Apple) עתידה להשפיע על מכירות מחשבי הלוח המיועדים לקצה העליון של השוק. זאת לצד העובדה כי ענקית הטכנולוגיה אינה מתכוונת להפסיק לייצר ולמכור את הטאבלטים מהדור הנוכחי. לפי האתר הסיני Digitimes, מקורות בשרשרת האספקה של אפל דיווחו כי החברה ממשיכה לספק הזמנות גם עבור ה-iPad mini מהדור הראשון וה-iPad 4.

אפל תשיק בשבוע הבא את ה-iPad mini 2 ואת ה-iPad 5. ההערכות הן שהחברה תשיק את הדור החדש של הטאבלטים במחירים של הדור הקודם: 329 דולר ל-mini ו-499 דולר ל-iPad 5 עם מסך הרטינה (Retina). במקביל, החברה מתכוונת להוריד את מחירי הדור הנוכחי של הטאבלטים ל-299 ול-399 דולר בהתאמה.

המחירים החדשים ייתנו תחרות קשה לטאבלטים המבוססים על אנדרואיד (Android) ומציעים מפרט גבוה, וכן לטאבלטי ה-Surface 2 של מיקרוסופט (Microsoft). כזכור, מחיר הבסיס של ה-Surface 2, המבוסס על חלונות RT, עומד על 449 דולר ואילו מחיר הבסיס של ה-Surface 2 Pro, המבוסס על חלונות 8.1 פרו, עומד על 899 דולר.

נוקיה (Nokia) עתידה אף היא להשיק טאבלט בשבוע הבא. המכשיר החדש יתבסס על חלונות RT עם מסך בגודל 10.1 אינץ' ועם תג מחיר של 499 דולר. לפי אותם המקורות, סיכויי ההצלחה שלו אינם גדולים במצב הנוכחי של השוק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים