פלוריאן אייזנבך, CeBIT: "ישראל היא מעצמה בפיתוח לעולם הנייד"

"הישראלים חזקים ובעלי שם בפיתוח אפליקציות לטאבלטים ולטלפונים חכמים", אמר אייזנבך, מנהל פרויקטים בחברה, לקראת CeBIT 2014 ● הוא ציין שהתערוכה, שתתקיים במרץ בהנובר, גרמניה, תעסוק במדיה חברתית, Big Data, מיחשוב ענן "ומגמת העל - העולם הנייד"

"לישראל יש כמה חוזקות בעולם ה-IT. לצד היכולות המוכחות שלה בעולם אבטחת המידע וההתגוננות מפני מתקפות סייבר, ישראל ידועה ביכולות הפיתוח הגבוהות שלה בעולם הנייד – של יישומים לטאבלטים ולטלפונים חכמים", כך אמר פלוריאן אייזנבך, מנהל פרויקטים ב-CeBIT.

אייזנבך התראיין לאנשים ומחשבים לקראת תערוכת המיחשוב והתקשורת הגדולה בעולם, 2014 CeBIT, שתתקיים בהנובר, גרמניה, במרץ בשנה הבאה. לדבריו, במרכז התערוכה יעמדו כמה מגמות-על בעולם ה-IT: מדיה חברתית, Big Data, מיחשוב ענן "ומגמת העל – העולם הנייד, על כל הגלום בו. בין היתר, ידובר על העירוב בין מכשירים פרטיים ועבודה, יישומים ארגוניים, אבטחת מידע בעולם הנייד ופיתוח לעולם זה".

הוא ציין כי "עולם המיחשוב הולך לכיוון הניידות, עם שלל הטלפונים החכמים והטאבלטים. נדרש לפתח אפליקציות מיוחדות לעולם הזה". אייזנבך ציטט נתונים מחקריים לפיהם ארבעה מתוך כל חמישה טלפונים ניידים שנמכרים בגרמניה השנה הם טלפונים חכמים. "מספר מכשירי הטלפון החכמים שנמכר השנה בגרמניה צפוי לגדול בשיעור של כמעט 30% לעומת המכירות בתחום ב-2012 ולעמוד על כ-28 מיליון. זאת, לצד צפי מכירות של יותר מחמישה מיליון טאבלטים", אמר.


צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

לדבריו, אלפי חברות מכל רחבי העולם הציגו ב-CeBIT 2013, בהן ספקי IT, יישומים וחומרה, וכן ספקי פתרונות IT רוחביים לתעשיות שונות, כגון רכב, אנרגיה ובריאות. "אף על פי שהתערוכה קטנה בהיקפה לעומת השיא, בתחילת שנות האלפיים, היא עדיין משמשת נקודת ייחוס במהלך השנה עבור חברות ה-IT. בשנה שעברה גדשו מאות אלפי מבקרים את האולמות ואת שטחי התערוכה, וכך צפוי להיות גם השנה".

אייזנבך אמר כי בתערוכה שתיערך במרץ הקרוב יוצגו גרסאות חדשות של טלפונים חכמים, טאבלטים ופאבלטים של היצרניות המובילות בעולם. בין היתר, יהיו שם HTC, חוואווי (Huawei), סמסונג (Samsung), מכשירי Ultrabook מבוססי חלונות 8 (Windows 8), סוני (Sony), נוקיה (Nokia), ובלקברי (BlackBerry). לדבריו, "נשים בתערוכה דגש על היבטי אבטחת מידע ופתרונות לתחום, ביניהם הפרדה של המידע העסקי מזה הפרטי – על גבי אותו מכשיר".

הוא סיים בקריאה למפתחים הישראליים בעולם הנייד להשתתף בתערוכה. "הפיתוח של יישומים לעולם הנייד הוא מרכיב חשוב בעולם ה-IT והמפתחים בישראל הם בעלי שם בעולם בתחום. אני פונה לסטארט-אפים ולחברות הפועלים בעולם הניידות להשתתף בתערוכה", אמר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים