תוכן שיווקי

רענן ביבר, VMware ישראל: "עשינו קפיצת מדרגה משמעותית לקראת מימוש חזון דטה סנטר מוגדר תוכנה"

16/10/2013 15:35

מאת הילל יוסף

"חזון הדטה סנטר מוגדר תוכנה, SDDC, קורם עור וגידים. בהכרזות החדשות של החברה בכנס VMWorld, עשתה החברה קפיצת מדרגה משמעותית לקראת מימוש החזון והפיכתו למציאות בקרב הלקוחות הארגוניים", כך אמר רענן ביבר, מנכ"ל VMware ישראל.

ביבר דיבר לקראת אירוע שעורך הסניף הישראלי של ענקית הווירטואליזציה עםWe!  מקבוצת חילן. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, יתקיים ביום ד' ה-23 לאוקטובר באולם East בתל אביב.

לדברי ביבר, "החזון הטכנולוגי של VMware כולל שלושה רכיבים: מרכז מחשוב מוגדר תוכנה, SDDC (ר"ת Software Defined Data Center) על פיו כל רכיבי מרכז המחשוב – השרתים, מערכות האיחסון, הרשת ומערכות הסקיוריטי, ינוהלו ויוגדרו על-ידי התוכנה של VMware כך שהגדרת הדטה-סנטר וניהולו יתאפשרו באמצעות תוכנה בלבד. זוהי האבולוציה הטבעית של הוירטואליזציה שהחלה בשרתים, עוברת דרך מחשוב הענן והשלב הבא שלה כאמור בוירטואליזציה מלאה של כל רכיבי הדטה-סנטר".

הרכיב השני הינו וירטואליזציה של תחנות הקצה והמחשוב הנייד שתאפשר גישה מלאה ומאובטחת מכל פלטפורמת תחנת קצה – טאבלטים, טלפונים חכמים, מחשבים ניידים וכו', ובאמצעות כל מערכת הפעלה, תוך שימת דגש על מהירות אספקת השירות ושיפור מיטבי של חוויית משתמשי הקצה.

הרכיב השלישי הוא שירותי ענן בן כלאיים, שמחבר את הענן הפרטי עם זה הציבורי. בסופו של התהליך, יתאפשר למנמ"ר לספק את כל מוצרי ה-IT ואת המידע – כשירות. בעזרת החזון לשימוש בתוכנה בלבד, נוכל לעבור לעולם שבו 70% מהזמן ומהכסף שמוקצים ל-IT, יושקעו בחדשנות – ולא בתחזוקה".

ביבר ציין כי "מערכות ה-IT נדרשות לסייע בשיפור ביצועי הארגון לאזן את עצמו כלכלית ולתת מענים טכנולוגיים ועסקיים מיטביים לשינויים המהירים המאפיינים את עולם העסקים המודרני. הדבר מקבל משנה תוקף במציאות הכלכלית של השנים האחרונות. נדרשת וירטואליזציה כוללת ובכוונתנו ליישם את אותם העקרונות של וירטואליזציה של השרתים על כלל רכיבי הדטה סנטר – השרתים, מערכות האחסון ומערכות תקשורת הנתונים. כך, כל התשתית תהיה וירטואלית, מנוהלת וממוכנת, תסופק כשירות וניתן יהיה להטמיע אותה בתוך דקות לעומת חודשים כיום. הדבר יביא לתגובתיות מהירה לאתגרים העסקיים הרבים של הארגונים".

על-פי אנליסטים, אמר ביבר, "מכרנו בישראל בשנת 2012, לשוק הארגוני בארץ כ-7000 מערכות לישום ווירטואליזציה ובהנחה שעל כל מערכת vSphere מריצים  10 שרתים וירטואליים, הרי שכמות השרתים הווירטואליים שמכרנו בישראל מגיעה ל-70 אלף – כמות רבה יותר מכלל השרתים הפיזיים שנמכרו על ידי כל היצרנים באותה השנה!".

לדברי ביבר, "הביצועים שלנו בישראל מצוינים ואנחנו צפויים לעקוף את יעדי המכירות שהוצבו בפנינו". הוא ציין שהסניף הישראלי של VMware מונה כ-200 עובדים, מהם 30 אנשי מכירות והשאר אנשי פיתוח, על בסיס הרכישות אותן ביצעה החברה בישראל.

אירועים קרובים