VMware רוכשת את דסקטון, ספקית שירותי Daas

ענקית הווירטואליזציה הכריזה על רכישת החברה האמריקנית, המציעה פתרון ניהול והפצה של VDI עבור ספקי שירותים VSPP - ובכך פותחת פער מסיטריקס ומיקרוסופט ● רענן ביבר, מנכ"ל VMware ישראל: "השילוב בין רשת השותפים הגלובלית שלנו ודסקטון יאפשר ללקוחות בכל האזורים ליהנות מהיתרונות הכרוכים בשירות"

17/10/2013 11:41

VMware הכריזה על רכישת דסקטון (Desktone), הפועלת בשירותי Daas (ר"ת Desktop as a Service) – פתרון ניהול והפצה של VDI עבור ספקי שירותים VSPP. כך הודיעה ענקית הווירטואליזציה במסגרת VMworld 2013 Europe, כנס המשתמשים והשותפים השנתי לאזור EMEA (ר"ת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה) המתקיים בימים אלה בברצלונה. סכום הרכישה לא נמסר לפרסום.

דסקטון האמריקנית נוסדה לפני שש שנים בבוסטון. על פי החברה, היא היחידה כיום בתעשייה שמספקת פלטפורמה מרובת לקוחות לווירטואליזציה של שולחן העבודה. הנרכשת מאפשרת לספקי שירות של IT לספק בזריזות שולחנות עבודה ויישומים למשתמשים המחוברים בכל מכשיר, בכל מקום – ללא עלויות מראש ובלי המורכבות שכרוכה בווירטואליזציה המסורתית.

"דסקטון היא מובילה בתחום שירותי DaaS ובעלת תוכנית מוכחת המאפשרת לספקי השירות לספק DaaS במהירות ובקלות", אומר רענן ביבר, מנכ"ל VMware ישראל, שהוביל בכנס בברצלונה משלחת של יותר מ-100 נציגים ישראלים. "כך VMware יכולה להאיץ את האספקה של DaaS, באמצעות רשת של מעל 11 אלף ספקי שירות. השילוב בין רשת השותפים הגלובלית שלנו ודסקטון יאפשר ללקוחות בכל האזורים ליהנות מהיתרונות הכרוכים בשירות מסוג זה. עם פלטפורמת דסקטון, יוכלו לקוחות החברות להעביר את תשתית שולחן העבודה שלהם לענן ובכך לפתוח אפשרויות חדשות עבור לקוחות, משתמשים וספקים".

רענן ביבר, מנכ"ל VMware ישראלהרכישה של VMware מחזקת את מעמדה בפתרון לתחנות עבודה וירטואליות, תוך שהיא יוצרת פער מול סיטריקס (Citrix), שהובילה עד עתה, וגם מול מיקרוסופט (Microsoft). הפתרון בענן של דסקטון מהווה שדרוג לעומת פתרון VDI הקיים של ענקית הווירטואליזציה. זאת גם בזכות העלות הנמוכה של כ-40-35 דולר לשולחן (לפי ההערכה המופיעה באתר של דסקטון עצמה) והוא מוערך נמוך ב-50% לעומת פתרון במתקן הארגון עצמו (on premise).

פתרוןDaaS  נמצא בחטיבת EUC (ר"ת End User Computing) ההולך ומתפתח ב-VMware. החברה מתכוונת לכבוש גם את התחום של משתמשי הקצה על כל מכשיר שבידם, לאחר שכבשה את הווירטואליזציה וניהול הענן ההיברידי מבוסס SDDC (ר"ת Software Defined Data Center). המנהל החדש של החטיבה הוא סאנג'יי פונן, שהובא לחברה זה עתה מסאפ (SAP) לאחר פרישתו של בועז חלמיש, שהביע רצונו לחזור ארצה לאחר שנותיו בעמק הסיליקון.

הלקוחות והשותפים של VMware, שכבר משתמשים ומציעים את שירותי Daas של דסקטון. השתיים עבדו עד כה בשיתוף פעולה

היתרונות למשתשמי DaaS של דסקטון: פורטל לשירות עצמי לניפוק DaaS; והגדלה של מספר המשתמשים לפי דרישה מהיישום הנמצא בענן יחד במקביל (multitenant) ליישומים אחרים (לא חייבים שרתי ESX כמו בשירות הווירטואליזציה VDI, המוצע עד עתה על ידי VMware)

ועיקר שירות DaaS של דסקטון עובד בסביבת הענן ההיברידי, העולם אליו VMware מצעידה את התעשייה: ארגונים יחלקו את עבודת ה-IT בין הענן הפרטי שלהם לציבורי של ספקיהם. והכל ינוהל על ידי Hybrid Services VCloud

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים