אינטל: ייצור מעבדי ה-Broadwell נדחה לתחילת 2014

ענקים המעבדים דחתה ברבעון את ייצור המיקרו-ארכיטקטורה החדשה – לטענתה עקב תקלה טכנית

אינטל (Intel) הודיעה באופן רשמי על דחיית תחילת הייצור הסדרתי של המעבדים בסדרת ה-Broadwell. מדובר במיקרו-ארכיטקטורה החדשה של ענקית השבבים והמעבדים, אשר מבוססת על האסוול (Haswell) ובמקביל מציעה ליטוגרפיית ייצור של 14 ננו-מטר. כך אמר מנכ"ל אינטל, בריאן קרזניץ', בישיבת ועידה עם משקיעים בחברה.

אינטל תכננה להשיק את המעבדים החדשים כבר ברבעון הבא, הרבעון האחרון של 2013, אך בסופו של דבר הם יתחילו להיכנס לייצור רק ברבעון לאחריו, כאמור. הסיבה, לדבריו, היא תקלה טכנית שמנעה מהמעבדים להפיק את ביצועי המהירות בהם הם היו צפויים לעמוד. עוד הוא הוסיף שהנושא כבר נבחן ותוקן ולכן הדחייה לא תהיה משמעותית במיוחד. החברה, הוסיף המנכ"ל, תחזור לעמוד במודל הטיק-טוק (Tic-Tock) הרגיל שלה.

במסגרת כנס IDF שנערך באחרונה בסן פרנסיסקו, הציג המנכ"ל אב טיפוס של טאבלט המבוסס על מעבד Broadwell. בכך נראה כי זהו התחום העיקר אליו מכוונת אינטל עם מעבדים אלו. בהערכות שהושמעו בימים האחרונים נטען כי אינטל לא תוציא הפעם את גרסת ה-D של המעבדים, שמיועדת לשימוש במחשבים שולחניים רגילים, ובמקום זאת תציע שלוש סדרות בלבד: Y – עבור מחשבי מיני ומערכות הכל כלול עם TDP של 35 וואט; U – עבור מחשבי ה-NUC של החברה ומחשבי אולטרה-בוק עם TDP של 15 וואט; ו-W – עבור טאבלטים ומחשבי אולטרה-בוק שונים, ובעיקר אלו שהם חלק ממחשבים היברידיים נתיקים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים