תוכן שיווקי

לקראת אירוע | ראיון עם בנצי ברנדס, מנכ"ל משותף בחברת ServiceWise

בנצי ברנדס, מנכ"ל משותף ב-ServiceWise, בעל ניסיון רב שנים בתחום ה-CRM, משיב לשאלות לקראת הוועידה השנתית של ServiceWise, שתתקיים ב-21 באוקטובר במלון בלאונרדו סיטי טאוור שברמת גן

17/10/2013 15:29

ServiceWise היא שותפת זהב של Salaesforce.com מזה למעלה משנה. איך הגעתם לזה?
ל-Saleseorce.com קריטריונים מאד ברורים לשותפות זהב: האחד – כמות מכירת רישיונות, השני – כמות המוסמכים בארגון לפתרונות Salesforce, והשלישי – שביעות רצון לקוחות. רק אם הארגון עומד בכל שלושת הקריטריונים הוא מוגדר כשותף זהב. ServiceWise עומדת כמובן בכולם.

בעניין הסמכה, כל שותף חייב להסמיך את עובדיו באופן מסודר על פי תהליך הסמכה מובנה, אחד למפתחים ואחד ליועצים. ב-ServiceWise יש משניהם.

אני רוצה להתמקד בנוגע לשביעות רצון לקוחות. אחד הקריטריונים הבולטים אשר מבדלים אותנו משאר שותפי Salesforce.com בישראל זו רמת שביעות רצון הלקוחות הגבוהה מבין כל השותפים בארץ ואף ברשימה המובילה בעולם. לקוחות חוזרים אלינו שוב ושוב לפרויקטי המשך, שלא לדבר על "לקוח מביא לקוח". רבים מהם מגיעים אלינו כי נחשפו לפרויקט שעשינו עבור לקוח אחר. חלק מלקוחותינו הם אנשים שעברו מארגון אחד לאחר וגם בארגון החדש פנו לקבל את השירותים של ServiceWise.

איך ServiceWise שומרת על הגחלת ומתעדכנת ללא הרף בחידושים היוצאים שלוש פעמים בשנה?
ServiceWise, כשותפת זהב של Salesforce.com, מקבלת עדכונים בשוטף בכל הנוגע לפונקציות חדשות שעומדות להיכנס למערכת במהדורות עתידיות. העדכונים מגיעים אלינו לפני שהם מתוקשרים ללקוחות. אנחנו שותפים ל-Webiner's לשותפים, בהם אנו מקבלים דיווחים על מפת הדרכים של החברה. בנוסף, אנחנו משתתפים פעילים בכנס השנתי שעורכת החברה בסן פרנסיסקו. בשנה שעברה השתתפו בכנס קרוב ל-90 אלף איש, מה שעשה אותו לכנס הטכנולוגיה והנטוורקינג הגדול בעולם.

גם השנה תצא משלחת מ-ServiceWise לכנס המתקיים בנובמבר ובו צפויים להשתתף מעל 120 אלף איש.

מערכת Salesforce תופסת תאוצה בעולם ובישראל. מה עושה אותה כל כך מיוחדת שכולם רוצים "אחת כזו"?
נתחיל מזה שמערכת Salesforce היא כזו שכבר כשמסתכלים עליה לראשונה, המשתמש אוהב את מה שהוא רואה. ממשק המשתמש נוח, המערכת אינטואיטיבית, קל מאד להתמצא ולהשתמש בה. הלקוחות שלנו מאד מתלהבים מהמערכת.

בנוסף, מדובר בפלטפורמה מאד מקיפה ורחבה, המאפשרת לעשות הרבה מאד באמצעות יישום ולא פיתוח. בהשוואה למערכות אחרות, סט היכולות שניתן לממש באמצעות יישום ללא קידוד, גדול יותר. הדבר מאפשר לנו לספק דרישות רבות של הלקוח ללא קידוד. ה-Time to Market מהיר יותר והמערכת איכותית יותר.

מה אתה צופה לשוק ב-2014?
Salesforce.com מדורגת כבר כמה שנים ברציפות על ידי חברות הייעוץ והמחקר כמובילה בתחום ה-Sales-Force-Automation, כמו גם Customers support. החברה אינה קופאת על שמריה ונבחרה על ידי פורבס למקום הראשון בחדשנות וברכישות. אנו צופים כי גם בשנה ובשנים הבאות היא תמשיך להיות מובילת השוק.

נזכיר כי בשנה האחרונה קנתה Salesforce.com את ExactTarget והוסיפה אותה לעולם ה-MarketingCloud. האחרונה מוסיפה למעשה יכולות רחבות בתחום ה-Marketing Automation וגם ב-Marketing B2C.

במגרש הביתי ב-ServiceWise נמשיך להתפתח עם מוצרי Salesforce.com. השנה נכנסו למספר לקוחות אסטרטגיים גדולים, עם פרויקטים מאד מוצלחים. ב-2014 נמשיך ונבסס מעמדנו כפרטנר מוביל הן ל-Salesforce.com והן ללקוחותינו.

למה לי כלקוח לבחור ב-ServiceWise?

שלוש סיבות עיקריות:
•    שותף גדול ורציני – Salesforce.com מדרגת את הגדולים ומגדירה קריטריונים ברורים ל-"שותף זהב"
•    ציון שביעות רצון הגבוהה ביותר בשוק הישראלי (9.6 מתוך 10)
•    אם יהיו רגעים קשים, ערוץ פתוח להנהלת החברה שתכיר את פרטי הפרויקט, שכן היא מלווה את מנהלי הפרויקטים על בסיס שוטף

ובמשפט מסכם: כוחה של ServiceWise באנשיה המקצועיים והאיכותיים, הידע והניסיון של כל אחד לחוד וכולם ביחד.

אירועים קרובים