מאיר אדלר, CA ישראל: "מהפכת הניידות כבר קרתה והיא הופכת משמעותית בארגונים עסקיים"

"נתונים רבים משדות המחקר ומהשטח מעידים על קיומה של המהפכה הזו", אמר אדלר, סמנכ"ל טכנולוגיות בכיר בחברה ● לדבריו, "הדגש העיקרי של המנמ"ר צריך להיות בצד האפליקטיבי וביכולת לספק פלטפורמות לפיתוח אפליקציות למובייל במהירות וביעילות"

"מגוון עדויות ונתונים משדות המחקר ומהשטח מעלים מסקנה אחת ברורה: מהפכת הניידות כבר קרתה והיא הופכת משמעותית יותר ויותר בארגונים עסקיים", כך אמר מאיר אדלר, סמנכ"ל טכנולוגיות בכיר ב-CA ישראל.

אדלר דיבר בכנס Mobility 2013. הכנס, שהתקיים בהפקת קבוצת אנשים ומחשבים, נערך במלון דיוויד אינטרקונטיננטל שבתל אביב, בהשתתפות מאות מקצועני IT מהתחום. יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה, הנחה את הכנס.

בפתיחת הרצאתו דיבר אדלר על סדרת נתונים שמעידים על חדירתם של מערכות ניידות ורכיבי מיחשוב ניידים לארגונים עסקיים: "כדי להמחיש את חשיבות הניידות בארגונים, ניתן לראות שבכל 60 שניות, 47 אלף יישומים מורדים מחנויות יישומים, 640 ג'יגה-בייט של מידע עוברים בין ציודי IP ומתווספים 600 סרטים חדשים ליו-טיוב (YouTube). מכך אפשר ללמוד שכמות המידע הפרטי והעסקי גדלה בקצב מטורף. בנוסף, לכל משתמש יש כיום בממוצע 3.3 מכשירים ניידים ולפחות 40 יישומים לכל מכשיר".

אדלר ציטט דו"ח מחקר של IDC לפיו 40% מהמנהלים ב-IT טוענים שהם יאפשרו למשתמשים ארגוניים להשתמש במכשירים שהם מביאים מהבית ו-70% מהמשתמשים ציינו שהם מעדיפים את המכשירים שלהם. "האסטרטגיה של ארגונים היא לאמץ את המגמה הזו. עובדים יהיו יעילים יותר כשישתמשו במכשיר הנייד שלהם. הנחת עבודה זו מייצרת אתגרים חדשים בפני מנהלי חטיבות המיחשוב", אמר.

הוא ציין כי "על המנמ"רים להתמודד עם שלושה לקוחות עיקריים: גוף ה-IT, שמתפקידו להגדיל את היעילות, על ידי יצירת תהליכים אוטומטים בשימוש במערכות ניידות; עובדי הארגון, שעבורם צריך לספק סביבת עבודה מאובטחת ויעילה; והלקוחות, שיש לדאוג להגדלת ההצעות העסקיות עבורם דרך שיפור חוויית הגישה והאצת היישומים העסקיים".

"אתגרים אלה דורשים ניהול של הפלטפורמות והמכשירים הניידים, ניהול היישומים וניהול התוכן בו זמנית", הוסיף. "אנחנו מציעים את CA Layer 7 – פתרון כולל עבור המנמ"רים והאתגרים העומדים בפניהם. אפשר באמצעותו למנף את ההשקעות הקיימות ביישומים, על מנת לסייע בפרויקטים חדשים, שמבוססים על ממשקי API ומיועדים למכשירים ניידים ולענן, לספק יישומים מרוכבים ולבצע אבטחה וניהול של ממשקי API. כמו כן, הוא כולל פורטל למפתחים של ממשקי API".

אדלר סיכם בציינו כי "הדגש העיקרי של המנמ"ר צריך להיות בצד האפליקטיבי וביכולת לספק לארגונים פלטפורמות שיאפשרו להם לפתח אפליקציות למובייל במהירות וביעילות. כך, הם יהוו גורם מכריע ביתרון היחסי שלהם בשוק ויוכלו לתרום משמעותית להכנסות הארגון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים