תוכן שיווקי

משה בראונר, HP ישראל: "אין עוד חברה שמציעה פלטפורמה אחידה לאחסון"

בסוף החודש, תקיים HP ישראל את כנס האחסון השנתי הראשון שלה בישראל

17/10/2013 16:45

שלום משה. מה תוכל לספר לנו על ההיערכות לכנס?
לפני כשנה, תחת הכותרת "ההכרזה הגדולה והמהפכנית ביותר בתולדות HP", השיקה חברת HP ארכיטקטורת אחסון יחידה ואחודה לארגונים מכל גודל. למתחרים שלנו יש סביבות אחסון רבות ומגוונות, כאשר כל מערכת עומדת בפני עצמה. המשותף היחידי לכולם הינו שמדובר בטכנולוגיות יחסית מיושנות, מורכבות וסגורות שעוברות "מתיחת פנים" מדי תקופה.

ב-HP זה בדיוק הפוך. מדובר בפריצת דרך לפתרון בעיית המורכבויות וחוסר היעילות והמחיר היקר של המוצרים הקיימים. במרכז המהפכה עומד רעיון הארכיטקטורה אחת ויחידה, שמספקת יכולות High End כבר ברמת הכניסה: יתירות של 99.999, מערכת "מרובת בקרים" ויכולות I/Ops של עשרות ומאות אלפים, בתפירה מדויקת לצרכי הלקוח.

מערכת 3Par מתאימה ללקוחות ולסביבות מכל גודל. כך גם לקוחות של טכנולוגיות מתחרות יכולים לבחור במערכת לא יקרה לצד המערכות האחרות, ליהנות מכל היתרונות של מערכת High End, ולגדול בצורה מדורגת.

הכרזה זו היא המשך ישיר לצעדים משמעותיים אותם עשתה החברה בתחום בשנים האחרונות. כשהשיא הוא ברכישת 3PAR שפיתחה מוצר מדהים. זה פתרון אחסון שכל לקוח שלנו שפוגש בו – מתלהב.

במהלך השנה האחרונה מכרנו מערכות לאלפי לקוחות בעולם המבוססים על הטכנולוגיה הזו, מתוכם עשרות רבות בישראל. המוצר של 3PAR נותן לנו את היכולת לספק פתרון לכל לקוח בכל נקודת כניסה: החל מפתרון נקודתי וקטן ועד לפתרון ארגוני מקיף.

אז מה בעצם המהפכה כאן? מהן החדשות?
במהלך השנה האחרונה השקענו הרבה מאוד משאבים בכל תחום שבו אנחנו עוסקים: בין אם בעולם השרתים, בעולם תקשורת ה-SDN (ר"ת Software Defined Networks) וכמובן גם בתחום השירותים הטכנולוגיים. כולם מדברים על עולם המיחשוב המשתנה, על התפוצצות הנתונים ועל האתגרים שלקוחותינו נתקלים בהם. הטכנולוגיה שנציג בכנס מהווה שדרוג דרמטי להיצע האחסון של HP.

המובילות של HP מושגת בזכות המצאות ופתוחים מבית HP Labs, בזכות הרכישות המוצלחת של 3PAR ומוצרים נוספים, והניסיון בפרויקטים שביצענו.

מהם עיקרי החזון של HP בנושאConverge Infrastructure?
עולם האחסון בפרט וה-Data center בכלל מאוד מפורק ומקוטע, מה שמקשה על ניהול המידע, על הטיפול בו וכמובן גם על היכולת לאחזר את המידע ולהשתמש בו למטרות נוספות. רוב החברות הפעילות בתחום מציגות מוצרים שונים וטכנולוגיות שונות לפי גודל מאגר המידע, הדרישות לשרידות והמחיר אותו הלקוח יכול לשלם. החזון החדש של HP נקרא Converged Storage, והוא עוסק באחסון פשוט, אוטונומי ופולימורפי הניתן להתאמה לסביבות שונות, המבוסס על ארכיטקטורה אחת מרמת הכניסה ועד הקצה העליון של המערכות.

מדובר במהפכה, משום שכיום אין עוד חברה שיש לה פלטפורמה אחת. לכל המתחרים שלנו יש סביבות אחסון רבות ומגוונות. קיים קושי רב אצל לקוחות לעבור מסביבה לסביבה: אין מערכת ניהול אחת, אין מערכת תפעול אחת וכל מערכת עומדת בפני עצמה – מיושנת, מורכבת וסגורה. ב-HP זה בדיוק הפוך.

אבל לא רק זה: יש לנו גם כלים ויכולות. אנחנו יכולים להתחייב ללקוחות שלנו שנפח האחסון שלהם אצלנו יהיה קטן משמעותית – וכאן טמון פוטנציאל לחיסכון של הרבה מאוד כסף שאנחנו יכולים לחסוך ללקוחות שלנו.

איך אתם עושים את זה?
החדשנות של HP Converged Storage נועדה לסייע לארגונים לפשט את תשתית האחסון ולהגיב לדרישות לא צפויות, תוך העלאת הערך לארגון מההשקעה. על כל זה ועוד אצלנו בכנס.

אירועים קרובים