בלקברי ללקוחות: למרות המצב – אתם יכולים לבטוח בנו

חברת הסלולר הקורסת מבקשת להרגיע את לקוחותיה ופרסמה מודעות בעיתונות בארצות הברית ובבריטניה שטוענות שאין להם מה לדאוג ● בלקברי ציינה שהיא נוקטת מהלכים להורדת ההוצאות, שיש לה מזומנים רבים ושהמאזן שלה נקי מחובות

למרות מצבה הכלכלי הקשה, ועל אף שהיא עומדת בפני מכירה, בלקברי (Blackberry) מבטיחה ללקוחותיה שהם עדיין יכולים לסמוך עליה. החברה פרסמה מודעות בעיתונות היומית באירופה ובארצות הברית בהן היא מסבירה מדוע הלקוחות יכולים עדיין לבטוח שהיא תישאר בסביבה ותעניק להם את השירות שהם מצפים לו.

כך, לדוגמה, במודעות בבריטניה נכתב כי "אתם יכולים להמשיך לסמוך על בלקברי. כיצד אנחנו יודעים זאת? מכיוון שיש לנו כמות גדולה של מזומנים ונייר מאזן שנקי מחובות".

החברה מפרטת במודעות את הצעדים שהיא עושה כדי להבטיח את עתידה. "אנחנו מתארגנים מחדש במטרה לחתוך את ההוצאות שלנו ב-50%, בכדי להפעיל ארגון מאוד יעיל ומוכוון לקוחות. אין לנו ספק שמדובר בזמנים מאתגרים עבורנו ואנחנו לא מנסים להמעיט במצב או להתעלם מהם. אנחנו מבצעים את השינויים הכואבים הנדרשים כדי לחזק את בלקברי", מסבירה המודעה.

קבוצת פיירפקס (Fairfax) הגישה באחרונה בקשה להשתלטות על החברה, מה שיוביל ככל הנראה לסופה של בלקברי, לפחות בצורתה הנוכחית. במקביל דווח שמספר חברות, ביניהן סיסקו (Cisco), גוגל (Google) וסאפ (SAP), מעוניינות ברכישת חלקים שונים של החברה. במקביל מנסה קבוצת המקימים של בלקברי לנסות להשתלט עליה מחדש. החברה כבר הודיעה על פיטוריהם של 40% מכוח העבודה שלה – כ-4,500 עובדים בכל רחבי העולם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים