ספינת החלל של אפל בדרך להמראה

התוכניות להקמת הקמפוס הענק של אפל, אחד החלומות של סטיב ג'ובס, קיבלו את אישורה של עיריית קופרטינו ● המבנה ישתרע על שטח של כ-3 קמ"ר ויכלול ארבע קומות במעטה זכוכית, שטחים ירוקים מסביב ומקום עבודה ליותר מ-14 אלף איש

צילום הדמייה של הקמפוס החדש של אפל. מתוך אתר עיריית קופרטינו

התוכניות להקמת הקמפוס הענק של אפל (Apple) זכו לקידום משמעותי שלשום (ג'), כאשר מועצת העירייה של קופרטינו, קליפורניה, אישרה אותן פה אחד. הקמפוס, שהיה אחד החלומות של סטיב ג'ובס המנוח, ממייסדי החברה, ישתרע על שטח של קרוב לשלושה קמ"ר ועיצובו מזכיר ספינת חלל.

"סטיב הפך את אפל לאחת החברות החדשניות בעולם ואנחנו מכירים בכובד האחריות המוטלת עלינו, לבטא את מורשתו בפרויקט", אמר דן וויזנהנט, מנהל הנדל"ן והמתקנים של אפל, לחברי המועצה. "תכננו את הקמפוס באותה קפדנות ובאותה רמה של תשומת לב לפרטים כפי שאנחנו מתכננים את מוצרי אפל".

הקמפוס החדש יכלול ארבע קומות במעטה זכוכית ויוכלו לעבוד בו יותר מ-14 אלף איש. יקיפו אותו דונמים רבים של שטחים ירוקים. כדי למנוע החרפה של בעיות התחבורה באזור העמוס, התחייבה אפל לשורה של שיפורים בדרכי הגישה למקום. כמו כן, החברה התחייבה שלפחות 30% מעובדיה במקום יגיעו לעבודה בתחבורה ציבורית או בהסעות מאורגנות.

חלומו של סטיב ג'ובס עומד להתגשם. מתוך אתר עיריית קופרטינו

החלטת המועצה מציינת אבן דרך חשובה בקידום הפרויקט, עליו שוקדים באפל מזה שבע שנים. רכישות הקרקע החלו עוד ב-2006 וב-2011 חשף ג'ובס עצמו את התוכניות בפני חברי המועצה, שמיהרו להשתכנע וטענו כי העיצוב החדשני יהפוך את הארכיטקטורה של עמק הסיליקון לדוגמה ומופת לדורות הבאים.

מאפל נמסר כי הריסת המבנים הקיימים במקום תחל בסוף השנה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Dee

    איני בטוחה, שהתגובה נקלטה, (היא נעלמה), אז הנה היא שוב: מן הראוי היה להרחיב גם על הצד התוכני- האם מדובר בעוד אוניברסיטה/ מכללה רגילה, או במוסד אקדמי דוגמת .M.I.T, או הטכניון, או אולי בכלל במשהו מיוחד ושונה מכולם.

אירועים קרובים