אפל חתכה דרמטית את ההזמנות למכשירי iPhone 5c

אפל קיצצה בכ-20% את היקף ההזמנות מפגטרון, מהיצרניות הראשיות של המכשיר, והורידה בשליש מההזמנות מ-Hon Hai Preccision Industry

אפל (Apple) נתקלת בבעיות במכירת ה-iPhone 5c: גורמים בשוק טוענים שהחברה קיצצה בצורה חדה את היקף ההזמנות של המכשיר החדש מהחברות המייצרות אותו עבורה. מדובר בהזמנות עבור הרבעון הנוכחי, שכולל את תקופת החגים, בה מכירות הטלפונים גבוהות מהממוצע.

לפי הידוע, אפל קיצצה בכ-20% את היקף ההזמנות מפגטרון (Pegatron), מהיצרניות הראשיות של המכשיר, וכן הורידה בשליש מההזמנות מ-Hon Hai Preccision Industry.

החברה מסרה בעבר כי בשלושת הימים הראשונים אחרי שמכשירי ה-5s וה-5c יצאו לשוק, כי היא מכרה תשעה מיליון יחידות מהם, אך לא מסרה כמה יחידות היא מכרה מכל אחד מהמכשירים. במקביל, היו שטענו שהפרש המחירים בין שני הטלפונים לא מצדיק את רכישת ה-5c. לצד אלו נשמעו ביקורות לפיהן המכשיר יקר מדי, זאת לאור העובדה שההבדל בינו לבין ה-iPhone 5 מסתכם בכיסוי הצבעוני ולא הרבה מעבר לכך.

עם זאת, אפל תמיד הצליחה לשמור על עמימות מסוימת לגבי שרשרת הייצור והאספקה של מוצריה, כך שייתכן שהיא מייצרת את מכשירי ה-5c גם במפעלים אחרים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Dee

    הם כבר מזמן היו צריכים לדעת, שמי שמכור לאייפון, רץ מיד לקנות את המתקדם ביותר, ולא גִרסה "לעניים", בעיקר אם הפרש-המחירים ביניהם זניח. הם, כמו שאומרים באנגלית, יורים לעצמם ברגל עם הגִרסה ה"זולה".

אירועים קרובים