תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | אוקלנד ריידרס משיקה אפליקציה חדשה של TIBCO למובייל, המעניקה חוויה בזמן אמת לקהל המעריצים

האפליקציה נותנת לאוהדים סטטיסטיקה על שחקנים, מכירת כרטיסים מותאמת אישית, הנחות על מוצרי פרסום של הקבוצה ועוד

20/10/2013 07:18

ממסכים בגודל של מגרשי כדורגל ועד כרטיסים ללא נייר במובייל. הטכנולוגיה משנה במהירות את חוויות אוהדי הספורט. הבנה זו הביאה את טיבקו (TIBCO) להשיק אפליקצייה חדשה וגמישה עבור קבוצת אוקלנד ריידרס, המאפשרת לאוהדים חיבור לקבוצה בצורה שלא נעשתה עד היום. האפליקציה זמינה כעת עבור iOS והתקני Android.

האפליקצייה מבוססת על טכנולוגיית עיבוד הארועים בזמן אמת של TIBCO, המאפשרת לקבוצה להעביר חוויות בזמן אמת המבוססות על העדפותיהם של אוהדי פוטבול, תחביבים, מיקום מושבים, ועל מלאי מוצרי הפרסום הזמינים הקבוצה. אוהדי הריידרס יכולים לגשת באופן אינטראקטיבי ללוח הזמנים של משחקי העונה, למידע מפורט על סגל השחקנים, להתחבר עם חברים אוהדים נוספים, ולקבל בזמן אמת תוצאות סקרים במהלך המשחק. באמצעות מינוף טכנולוגיות ניתוח הארועים והמיקום הייחודית של TIBCO, היישום שולח הודעות לאוהדים בזמן אמת על מקומות חניה, מידע והנחות על מוצרי הפרסום של החברה המבוססות על מיקומו הגיאוגרפי וקרבה של האוהד לחנות הקבוצה.

אפליקציית ריידרס, כמו TIBCO, מבוססת על הטכנולוגיות העכשיות ביותר בתעשייה: mobile, social, cloud ואינטראקיה בזמן אמת. הייחודיות של האפליקציה היא בכך שהיא מעבירה תוכן רלוונטי ועדכני ביותר, לא בטווח של שעות או ימים אלא בזמן אמת. הפלטפורמה של TIBCO מפשטת משמעותית את האינטגרציה בין social, ניתוח נתונים ותוכן בתוך הענן ומספקת חווית משתמש אולטימטיבית, המאפשרת לקבוצה להיות בקשר אקטיבי עם האוהדים, ובכך מרחיבת את יכולת הקבוצה להיות בקשר עם האוהדים לא משנה היכן הם בעולם.

בעזרת הטכנולוגיה של TIBCO ניתן להביא לאוהדים חוויה דינאמית ומותאמת אישית עם מלוא התכונות, בזמן אמת. התוצאה: רמה מוגברת של גישה ופונקציונליות אינטראקטיביים, לחיזוק נאמנות האוהדים.

יעל תוכנה, מקבוצת יעל, משווקת את פתרונות טיבקו בישראל מעל עשור. חברת טיבקו מתמחה בפתרונות לניהול תהליכים עסקיים, אינטגרציה, ניתוח ארועים מורכזים, messaging מובייל וענן.

אירועים קרובים